آیین گشایش مدرسه شهدای بانک کشاورزی در روستای بنجو استان بوشهر برگزار شد

آیین گشایش مدرسه شهدای بانک کشاورزی در روستای بنجو استان بوشهر برگزار شد

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ،به همت بانک کشاورزی و در راستای  مسئولیت‌های اجتماعی این بانک ، مدرسه شش کلاسه «شهدای  بانک کشاورزی» در روستای بنجو بخش دلوار شهرستان تنگستان  استان بوشهر  به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان بوشهر ،آیین گشایش این واحد آموزشی صبح روز شنبه شانزدهم بهمن  ماه، با حضور استاندار بوشهر ،مدیر شعب بانک کشاورزی ، نماینده مردم شهرستان های تنگستان و دشتی در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار تنگستان ، مسئولان آموزش و پرورش استان و جمعی از  اهالی روستای بنجو و روستاهای  اطراف  برگزار شد.

شایان ذکر است مدرسه  «شهدای  بانک کشاورزی» که عملیات ساخت آن براساس تفاهم نامه بانک کشاورزی استان بوشهر  و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان از سال 1399 آغاز شده بود با اعتباری به مبلغ  هشت میلیارد ریال با زیربنای آموزشی 760 متر مربع و در زمینی به وسعت 2200 مترمربع ساخته شده است.

در این مراسم ، مسئولان آموزش و پرورش استان با اهدای لوح سپاس به عباس قایدی زاده  مدیر شعب بانک کشاورزی استان و معاون مالی اداری و پشتیبانی ، از همت و مساعدت مجموعه بانک کشاورزی در ساخت مدرسه قدردانی کردند.

قالب دلخواه شما