جلسه بررسی مشکلات اعتباری و بانکی واحدهای لبنی شهرستان نهاوند در مدیریت شعب بانک در استان همدان تشکیل گردید

جلسه بررسی مشکلات اعتباری و بانکی واحدهای لبنی شهرستان نهاوند در مدیریت شعب بانک در استان همدان تشکیل گردید

جلسه بررسی مشکلات اعتباری و بانکی واحدهای لبنی شهرستان نهاوند در مدیریت شعب بانک در استان همدان تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی بانک در همدان ، در این جلسه که با حضور مهندس ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مهندس عسگریان مدیر کل امور اقتصادی استاندار ، دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان ، مهندس شهسواری معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی ، مهندس ظفری مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی ، مهندس محمدی مدیر صنایع کشاورزی استان ، مهندس محمودی کارشناس اداره کل اعتبارات بانک ، خانم امینی کارشناس اداره کل نظارت بر طرح ها ، مهندس کرمی معاون اعتبارات بانک در استان ، کارشناسان اعتباری و وصول مطالبات بانک در استان و مدیران ارشد صنایع لبنی شهرستان نهاوند در سالن جلسات مدیریت بانک در همدان برگزار شد ، مشکلات و موانع بانکی پیش روی تولید کنندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس شهسواری با اشاره به این نکته که پیش از این 52 واحد لبنی در استان وجود داشت که 20 واحد از آنها در شهرستان نهاوند بود ، مشکلات عدیده ناشی از مشکلات اقتصادی جامعه را موانع ایجاد شده برای صنایع تولیدی لبنی برشمرد و از بانک کشاورزی در خصوص تمدید بدهی ها و پرداخت جدید برای این دسته از تولیدکنندگان مساعدت خواست. در ادامه ، مهندس محمودی کارشناس اداره کل اعتبارات بانک ، سوء مدیریت برخی از مدیران شرکتهای لبنی را که با وجود قدمت 20 ساله و بیش از آن، درحال حاضر موجودیت آنها صرفا در گرو تسهیلات بانکی است انتقاد کرد و مشکلات اقتصادی را تنها مانع جدی این بخش ندانست.
در ادامه ، مشکلات تک تک واحدهای تولیدی از زبان مدیران آنها استماع ومشکلات مرتبط با بدهی و پرداخت تسهیلات جدید برای آنها مورد توجه قرار گرفت. دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان در این نشست با اشاره به مساعدت و همیاری بانک با صنایع تولیدی استان درخصوص رفع موانع و پشتیبانی از تولید ، بانک کشاورزی را همواره حامی بخش لبنی برشمرد و پرداخت تسهیلات و تمدید بدهی ها بر اساس مقررات قانونی را در راستای دستگیری از این صنایع و از اقدامات مورد توجه بانک بیان کرد.
مهندس پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان ابراز امیدواری کرد با مساعدت بانک کشاورزی و تلاش واحدهای لبنی شاهد بهبود وضعیت این صنایع و اشتغالزایی در استان باشیم.

قالب دلخواه شما