برگزاری آیین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان بانک کشاورزی

برگزاری آیین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان بانک کشاورزی

آیین گرامیداشت روز جانباز و تجلیل از جانبازان بانک کشاورزی هم زمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) با حضور سرپرست ، رئیس  و اعضای هیئت مدیره و شماری از جانبازان این بانک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر مهدی رضایی سرپرست  بانک کشاورزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از حضور در جمع انقلابی و متعهد جانبازان و ایثارگران ، اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان ،علیرغم مشکلات و فشارهای موجود، با مناعت طبع و آبرومندانه زندگی می کنند و ما موظفیم به صورت ویژه از آنان قدردانی کنیم زیرا امنیت و آرامش امروز خود و خانواده هایمان را مدیون فداکاری و از خودگذشتگی این بزرگواران هستیم.

وی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس و همچنین پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد: توفیق داشته باشیم تا در ادامه راه این بزرگواران در مسیر اهداف انقلاب اسلامی و سربلندی کشور گام برداریم.

بر اساس این گزارش، وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی نیز در سخنان خود تصریح کرد: ایثارگران پایه و اساس انقلاب اسلامی هستند و اگرچه جامعه ی ایثارگری، قانع به حقوق خود و جمعیتی بی ادعا است اما وظیفه ی ماست که به صورت شایسته آنان را تکریم کنیم  و سازوکاری در بانک ایجاد  شود تا مطالبات ایثارگران، قدرت اجرایی بیشتری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، مسیر خود را با قدرت طی می کند و یکی از دلایلی که باعث شده هجمه های دشمنان و خائنان انقلاب ، همواره نافرجام بماند ، نظر لطفی است که پروردگار ، به واسطه ی خون پاک شهدا و مشقت ها، زحمات و فداکاری ایثارگران، به این انقلاب دارد و این جان برکفی ها در درگاه باریتعالی بی حساب و کتاب نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی مشاور مدیرعامل بانک کشاورزی در امور ایثارگران نیز به عنوان دیگر سخنران این مراسم ، تعداد جانبازان شاغل و بازنشسته این بانک  را حدود 5600 نفر  اعلام و تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران، سرمایه های بانک کشاورزی هستند و این بانک از معدود بانک هایی است که علاوه بر  ایجاد جایگاه سازمانی ویژه، در زمینه ی سرکشی استانی و آگاهی از وضعیت این عزیزان در استان ها ، پیشرو بوده است.

وی سپس به بیان مشکلات و مطالبات ایثارگران پرداخت و افزود: خوشبختانه بانک کشاورزی در اجرای تبصره ۲۰ و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر ، عملکرد درخشانی داشته است.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما