برگزاری آیین تکریم و معارفه ی شماری از مدیران بانک کشاورزی

برگزاری آیین تکریم و معارفه ی شماری از مدیران بانک کشاورزی

آیین تکریم و معارفه ی شماری از مدیران بانک کشاورزی با حضور سرپرست، رئیس و اعضای هیات مدیره، مشاوران و  معاونان مدیرعامل و روسای ادارات کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در این مراسم که صبح روز یکشنبه 21 فروردین در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد، مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، ضمن قدردانی از خدمات و سوابق درخشان منوچهر حیاتی و تبریک به مناسبت نیل به مقام والای بازنشستگی ، برای مسعود رضایی، حسین امین زاده و حسن عموزاد خلیلی در مناصب جدید آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: امیدواریم شاهد تحولات مثبت بیشتری در حوزه سرمایه انسانی و فناوری اطلاعات بانک کشاورزی باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: منشا عزت، خداوند متعال است و هیچ عمل صالحی بالاتر و ارزشمندتر از خدمت به خلق خدا نیست ؛ زیستن باعزت و خدمت صادقانه، بزرگترین دستاوردی است که خدمت در بانک کشاورزی می تواند برای کارکنان آن رقم بزند.  

در این مراسم وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی نیز خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی ضمن برخورداری از توان و ظرفیت بالا،  نیازمند تحول مستمر است و این امر به همت سرمایه های ارزشمند انسانی محقق می شود.

وی اظهار امیدواری کرد مدیران جدید در قالب کارِ گروهی و با تعامل و هم افزایی،  بانک کشاورزی را به جایگاه واقعی خود در نظام بانکی رسانده و در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشند.

در پایان این آیین با اهدای لوح یادبود ، از خدمات و تلاش های صادقانه ی منوچهر حیاتی معاون پیشین سرمایه انسانی بانک کشاورزی قدردانی و احکام انتصاب مسعود رضایی با عنوان سرپرست سرمایه انسانی، حسین امین زاده به سمت سرپرست فناوری اطلاعات و حسن عموزاد خلیلی به سمت سرپرست شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ اهدا شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما