دیدار مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم

دیدار مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان با خانواده شهدای مدافع حرم

در آستانه عید سعید فطر وحید صیادی مدیر شعب بانک در استان گلستان با خانواده 2 تن از شهدای مدافع حرم دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان گلستان ، صیادی ابتدا در منزل شهید قاسم غریب حضور و ضمن گفتگو با خانواده این شهید مدافع حرم با اهدا لوح سپاس ،شاخه گل و هدیه از مادر این شهید بزرگوار تجلیل کرد.
سرهنگ پاسدار شهید قاسم غریب در سال 1361در یکی از روستاهای شهرستان گرگان متولد و درسال1379به عضویت سپاه پاسداران درآمد و بعد از 2بار اعزام به سوریه در 21 تیر ماه سال 94 همزمان با ماه مبارک رمضان در ارتفاعات تلمور سوریه به شهادت رسید.

در ادامه ایشان در منزل شهید مدافع حرم مصطفی خوش محمدی حضور یافت و پس از دیدار با خانواده و گفتگو با اهدا لوح سپاس و شاخه گل و هدیه از همسر آن شهید بزرگوار تقدیر کرد.
سرهنگ پاسدارشهید مصطفی خوش محمدی در سال 1342 در چالوس متولد شد و در زمان جنگ تحمیلی به سپاه پاسداران پیوست و در عملیات های مختلف از جمله والفجر 2و والفجر 8 بعنوان نیروی تخریبچی حضور داشت و حمله تکفیری‌ها به سوریه باعث شد تا بار دیگر این رزمنده کهنه کار تخریبچی عزم رفتن به جبهه‌های جهاد را کند و او سرانجام در مرداد سال 96 پس از پاکسازی سه منطقه درگیر جنگ در حین پاکسازی مقری که شهید محسن حججی در آن به شهادت رسیده بود، نزدیک مرز سوریه و عراق به شهادت رسید.

قالب دلخواه شما