مصطفی امینی سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین شد

مصطفی امینی سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین شد

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، طی حکمی مصطفی امینی را به عنوان سرپرست شرکت گسترش فناوری های نوین منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،مهدی رضایی صبح روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در آیین معارفه امینی، با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های شرکت گسترش فناوری های نوین در عرصه فناوری و خدمات بانکداری الکترونیک،ضمن تأکید بر ضرورت توسعه این قابلیت ها ، هفت مأموریت ویژه را برای  این شرکت تشریح و تببین کرد.

سرپرست بانک کشاورزی در تبیین مأموریت های هفتگانه  شرکت گسترش فناوری های نوین  گفت : این شرکت بازوی تحول دیجیتال این بانک است و ساماندهی طرح های موجود و تشکیل یک هلدینگ فناوری های IT در این شرکت را دیگر مأموریت مهم آن دانست.

وی توسعه زیست بوم(اکوسیستم) فن آوری و نوآوری مالی همچنین توسعه نظام مدیریت اسناد تجاری دیجیتال را از دیگر رسالت های ضروری برای پیشبرد برنامه های این شرکت دانست و بر توسعه بانکداری دیجیتال و منابع انسانی در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان مأموریتی راهبردی تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، رضایی در این آیین ، مصطفی امینی را که فارغ التحصیل دانشگاه تربیت مدرس در مقطع دکتری است و تجربه کاری در صنعت خدمات مالی، صنعت تلکام و فناوری اطلاعات را دارد، به عنوان سرپرست جدید شرکت گسترش فناوری های نوین معرفی و منصوب کرد.

گفتنی است، شرکت گسترش فناوری های نوین از شرکت های تابعه بانک کشاورزی است که در حوزه خدمات بانکی به ویژه عرضه، استقرار و راهبری راهکار استراتژیک بانکداری یکپارچه(Core banking) فعالیت می کند. 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما