اولین جلسه ستاد بیمه استان برگزار شد

اولین جلسه ستاد بیمه استان برگزار شد


اولین جلسه ستاد بیمه استان با حضور مهندس کیومرثی مدیر شعب بانک کشاورزی – رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر اعضای ستاد بیمه در روز شنبه 31/2/1401 در سالن شهید اسماعیلی مدیریت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان سمنان در این جلسه ابتدا مهندس کیومرثی مدیر شعب بانک در استان طی سخنانس گفت: با توجه به ریسک پذیر بودن استان، بحث بیمه پذیری محصولات کشاورزی یسیار حائز اهمیت می باشد و برنامه مدیریت اینست که کل سطوح موجود در استان برای توزیع یارانه های کشاورزی تحت پوشش بیمه قرار بگیرد.
ایشان در ادامه اظهار داشت: هماهنگی و همکاری لازم بین دستگاه های اجرایی برای دستیابی به برنامه ها لازم است و با توجه به شرایط سال جاری و بروز حوادث طبیعی از جمله خشکسالی – سیل – تگرگ و ... باید فرهنگ سازی کنیم و با آسیب شناسی علت عدم بیمه محصولات شرایط بیمه را به سمتی سوق دهیم که کشاورزان و دامداران با رغبت و انگیزه بیشتری نسبت به بیمه محصولات خود اقدام نمایند.
مهندس قاسمی ریاست  سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همکاران در جهت بیمه محصولات کشاورزی بر تلاش مضاعف برای توسعه حداکثری بیمه کشاورزی تاکید کرد و گفت: تغییرات اقلیمی و آب و هوایی در سال های اخیر ضرورت بیمه را بیش از پیش می طلبد .
تشکیل جلسات ستاد بیمه به صورت منظم – اطلاع رسانی بیمه های ترجیحی – بررسی مشکلات بیمه – پیگیری عوامل تحت پوشش – سطح بندی خسارتها – استفاده از کارشناسان خبره سازمان جهاد برای بررسی خسارت در موراد خاص از مطالبی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مهندس کرم الدین معاون خدمات بیمه ای مدیریت نیز طی سخنانی به ارائه گزارش عملکرد و اقدامات و برنامه های بیمه پرداخت و در ادامه هر یک از اعضای ستاد بیمه به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.
بنا بر این گزارش در حاشیه برگزاری جلسه مهندس کرم الدین معاون خدمات بیمه ای طی مصاحبه ی مطبوعاتی به سوالات خبرنگار سیمای مرکز سمنان در خصوص برنامه ها و اقدامات بیمه محصولات کشاورزی در سال جاری پاسخ داد.

قالب دلخواه شما