فرماندار بهبهان:بانک کشاورزی خانه اول کشاورزان است

فرماندار بهبهان:بانک کشاورزی خانه اول کشاورزان است

جلسه مشترک بانک و انجمن صنفی کشاورزان شهرستان بهبهان روز شنبه اول مردادماه با حضور فرهاد باذلی فرماندار شهرستان بهبهان ، سید حجت اله اژدر مدیر استان خوزستان ، جواد ابراهیمی مدیر پشتیبانی و اداری مالی ، عبدالصمدصناعی مدیر گروه اعتبارات و نمایندگان انجمن صنفی و جمعی از کشاورزان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خوزستان در ابتدای جلسه مهندس اژدر مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خوزستان اطلاع رسانی کاملی از خدمات ارائه شده توسط بانک کشاورزی به تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی شهرستان ارائه داد و همچنین برلزوم کمک و مساعدت دستگاه های اجرایی از جمله فرمانداری ،مدیریت جهادکشاورزی وتشکل های بخش خصوصی مانند نظام صنفی ، در امر وصول مطالبات و تجهیزمنابع با هدف تقویت توان تسهیلات دهی بانک تاکید کرد .
در ادامه جلسه نمایندگان کشاورزان منطقه ، رئیس نظام صنفی کشاورزان شهرستان بهبهان و فرماندار شهرستان به تشریح دیدگاه ها و نظرات خود درباره وضعیت تولید و اشتغال و نقش بانک کشاورزی در منطقه پرداختند.
باذلی فرماندار بهبهان نیز ضمن قدردانی از عملکرد بانک گفت: در حال حاضر هر بخش اقتصادی و صنفی برای خود یک بانک دارد و بانک کشاورزی بایستی به عنوان خانه اول کشاورزان در ادامه تولید و تقویت اشتغال در منطقه دولت را یاری دهد.
فرماندار بهبهان بر تمرکز منابع کشاورزان درشعب بانک کشاورزی تاکید کرد و افزود:به منظور تسهیل در خدمت رسانی بایستی تمامی اعتبارات دولتی و یارانه های تخصیصی بخش کشاورزی در بانک کشاورزی متمرکز شود .

قالب دلخواه شما