کسب رتبه نخست بانك كشاورزي استان زنجان درطرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها

شعب بانک کشاورزی در استان زنجان،در راستای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها بالغ بر 763میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد .

به گزارش روابط عمومي مديريت شعب بانك كشاورزي در استان زنجان؛بانک کشاورزی استان زنجان در راستای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها وباهدف حمایت از تولیدکنندگان ورونق واحدهای تولیدی دام وطیور ،از 21اردیبهشت ماه سالجاری تا پایان خردادماه با پرداخت 591فقره تسهیلات یارانه مبلغ  763میلیاردو 419میلیون ریال به فعالین بخش دام وطیور پرداخت کرد وحائز رتبه نخست درکشور گردید وپیش بینی می شود این رقم تا مبلغ بیش ازیک هزار  میلیارد ریال تا اواسط تیرماه برسد .

  این عملکرد به همت وتلاش خستگی ناپذیر کارکنان بانک کشاورزی استان وعدم توقف  ارائه خدمت در روزهای تعطیل (جمعه ها وتعطیلات تقویمی خرداد ماه )بدست آمده است .

صمدی مدیر ستادی استان درادامه این گزارش  افزود :دراین راستا  این مدیریت  هم سو با سیاست های دولت و با هدف رونق واحد های تولیدی دام و طیور و تامین امنیت غذایی کشور، پرداخت تسهیلات با نرخ 10،12و15درصد را در دستور کار قرار داده است و به همین منظور دامدار کارت درقالب تسهیلات ویژه و سرمایه در گردش برای تامین نهاده های  مورد نیازو مواد اولیه ، با سهولت و سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد

فرآیند کار به این صورت است که  پس از معرفی متقاضیان از سوی سازمان  جهاد کشاورزی به شعب این بانک ، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود 10 درصد تا سقف دویست میلیون تومان  پرداخت می کند. وبانک کشاورزی این آمدگی را دارد که درخواست متقاضی را  یک روز پس از ثبت درخواست در سامانه سیتا، ومعرفی  به  شعب بانک کشاورزی پرداخت نماید  .

محضر همشهریان عزیز دراستان زنجان  می رساند که برای حمایت از واحدهای تولیدی وصنعتی بزرگ در حوزه دام وطیور متناسب با ظرفیت واحد تولیدی با معرفی سازمان جهاد کشاورزی سرمایه درگردش با مبالغ بیش از دویست میلیون تومان با نرخ 12الی 15درصد قابل پرداخت می باشد که بانک کشاورزی استان با دارا بودن کارشناسان مجرب در این حوزه آمادگی لازم برای راهنمایی متقاضیان را دارند.

قالب دلخواه شما