بازدید مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از شعب جزیره کیش

بازدید مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان از شعب جزیره کیش

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در راستای شرکت در نمایشگاه ، دستاوردهای دولت نهم و دهم در جزیره کیش که با حضور بانک کشاورزی و بیش از 54 وزارتخانه ، سازمانها و نهاد دولتی برگزار شد از شعب این بانک در جزیره کیش بازدید کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی این استان در روز دوشنبه 27 مرداد ماه سالجاری از شعب مرکز تجاری ، پردیس 2 ، بازار ونوس و بازار عربها بازدید نمود و از نزدیک نسبت به رفع مشکلات همکاران و بررسی وضعیت شعب این منطقه پرداخت .
بر اساس این گزارش ، بانک کشاورزی استان در راستای ساز و کار اجرایی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به اجرای طرح نوسازی فضای داخلی ساختمان شعب در جزیره کیش اقدام کردکه تا کنون نیمی از شعب این منطقه در این زمینه بازسازی شده و سایر شعب نیز در حال اقدام برای بازسازی است .
این گزارش می افزاید ؛ در بخشی دیگر از این سفر مدیر شعب بانک کشاورزی از نزدیک با همکاران منطقه گفتگو و مشکلات بعضی از آنان را رأساً رسیدگی کرد .
لازم به ذکر است قاسمی نژاد ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در جزیره کیش ، از غرفه بانک کشاورزی بازدید کرد و برگزاری چنین مناسبتهایی را فرصتی مناسب برای ارائه طرحها و خدمات نوین بانک دانست و اظهار امیدواری کرد : بانک کشاورزی همواره در راستای موفقیتهای پیش رو گام بردارد و با تلاش و پشتکار پرسنل ساعی آن ، این امر محقق خواهد شد .

قالب دلخواه شما