در ششمین مرحله از برداشت نقدی یارانه ها صورت گرفت:پرداخت یارانه نقدی حدود 2میلون و250 هزار خانوار از طریق بانک کشاورزی

در ششمین مرحله از برداشت نقدی یارانه ها صورت گرفت:پرداخت یارانه نقدی حدود 2میلون و250 هزار خانوار از طریق بانک کشاورزی

در ششمین مرحله از پرداخت نقدی یارانه ها،حدود 2 میلیون و 250 هزار خانوار یارانه های نقدی خود را از طریق شعب بانک کشاورزی دریافت کردند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، محمد جعفر زمانی مدیر امور بانکداری الکترونیک این بانک ضمن اعلام مطلب فوق گفت: با گستردگی شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور و همچنین فراهم بودن بسترهای الکترونیکی به ویژه سامانه مهرگستر، دریافت یارانه در اغلب مناطق روستایی و محروم به سهولت امکان پذیر است.
وی تعداد کل تراکنش های صورت گرفته بانک کشاورزی در دوازدهم مرداد سال جاری و اولین روز از مرحله ششم را بیش از2 میلیون و 500 هزار مورد اعلام کرد.
زمانی اقدام های بانک کشاورزی در اجرای طرح تحول اقتصادی دولت و پرداخت نقدی یارانه ها را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: در زمان پرداخت یارانه ها دستگاه های خودپرداز(ATM) این بانک نیز همچون گذشته به کارت های بانک های عضو شتاب خدمت ارائه می کنند به طوری که این خدمت 65 درصد فعالیت خودپرداز های بانک کشاورزی را شامل می شود.
مدیر امور بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی متذکر شد، دبیر کل بانک مرکزی نیز با ارسال نامه ای از دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک به دلیل تلاش های صورت گرفته در پرداخت نقدی یارانه ها و موفقیت 95 درصدی تراکنش های انجام شده در ارتباط با طرح هدفمند کردن یارانه ها قدرانی کرد.

قالب دلخواه شما