نشست بازاریابی مدیرشعب بانک کشاورزی کرمان با مدیران شرکت ساختمانی و راه سازی 115 این استان

نشست بازاریابی مدیرشعب بانک کشاورزی کرمان با مدیران شرکت ساختمانی و راه سازی 115 این استان

نشست بازاریابی مدیرشعب بانک کشاورزی کرمان با مدیران شرکت ساختمانی و راه سازی 115 این استان روز یکشنبه شانزدهم مرداد ماه سال جاری در محل دفتر مدیریت این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت کرمان در ابتدای این نشست علی خوارزمی مدیر مالی و اداری شرکت 115 کرمان ضمن معرفی اجمالی و اشاره به این مطلب که این شرکت بعنوان صادرکننده نمونه خدمات فنی ومهندسی طی چند سال اخیر برگزیده شده است اظهار داشت : بیشترین مشکل شرکت 115 کرمان با توجه به انجام عملیات راهسازی در سایر کشورها انتقال ارز به این کشورها است که در صورت مرتفع ساختن این مشکل توسط بانک کشاورزی ،بخش عظیمی از گردش مالی شرکت را به این بانک منتقل می کنیم.
در ادامه این نشست سعید ربیع پور مدیرشعب بانک کشاورزی کرمان ضمن اشاره به جایگاه بانک کشاورزی در استان و معرفی قابلیت های منحصر به فرد این بانک از قبیل سیستم بانکداری متمرکز (مهرگستر) و ضریب امنیتی بسیار بالای این سیستم و همچنین خدمات ارزی قابل ارائه به مشتریان حقوقی و حقیقی ، اظهار داشت: بانک کشاورزی استان آماده انعقاد تفاهم نامه های متعدد در راستای ارائه انواع خدمات بانکی به شرکت های بزرگ استان است. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: کلیه خدمات خاص قابل ارائه به شرکت های بزرگ استان منوط به روابط متقابل این شرکتها با بانک و حجم سرمایه گذاری های اینگونه شرکت ها است.

قالب دلخواه شما