برگزاری همایش ناظران ویژه در مدیریت تهران بزرگ

برگزاری همایش ناظران ویژه در مدیریت تهران بزرگ

اولین همایش ناظران ویژه مدیریت شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ با حضور نمایندگان اداره کل نظارت و امور شعب ،مدیر ستادی و مدیران گروه های مدیریت و 25 نفر از ناظرین ویژه در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد .
مهندس جلالیان مدیرشعب بانک کشاورزی تهران بزرگ در این همایش اظهار داشت : در راستای تکریم مشتریان تعداد 27 شعبه از شعب تهران بزرگ در سال گذشته زیباسازی و نوسازی شد و تغییر نمای 20 شعبه در سال جاری در دست اقدام است.همچنین تجهیز کلیه شعب به دستگاه پخش DVD و تلویزیون LCD و یکسان سازی پوشش کارکنان شعب و مدیریت و راه اندازی 6 خدمت جدید ازجمله نصب دستگاه بلواسمارت ( ارسال بلوتوث های تبلیغی بانک ) ، نصب وب کیوسک در 50 شعبه و امحاء بیش از 150 تن اسناد تاریخ گذشته و اجرای طرح یکسان سازی بایگانی اسناد شعب ، تعویض و تغییر رویه تابلوی 70 شعبه از اقدامات مدیریت است . در ادامه مدیر ستادی ضمن اشاره به آموزش 550 نفر از کاربران باجه ها و آموزش راهنمایان مطلع شعب در راستای اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، به بیان استانداردسازی شیوه رسیدگی به پرونده های اعتباری و تهیه فهرست مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده های اعتباری پرداخت و درخصوص تشکیل میزهای امداد مغایرتهای ATM ، P.O.S ، تسهیلات ، شکایات مشتریان و شکایات همکاران ، اظهار داشت:تعداد 3000 درخواست مردمی تاکنون به مدیریت ارجاع شده است. وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد، مهمترین حلقه ارتباطی میان مدیریت و شعب با مشتریان ، ناظران ویژه هستند .
در ادامه سید فرج عینی معاون اداره کل نظارت و امور شعب طی سخنانی اظهار داشت:تعداد 1113 نفر عضو طرح ناظران ویزه هستند که از این تعداد 49 نفر مربوط به تهران بزرگ هستند و همه سال پروژه بررسی سراسری شعب توسط ناظران ویژه فعال انجام می شود که تاکنون 53000 فقره گزارش ازسوی ناظران ویژه به اداره کل نظارت و امور شعب واصل شده است .
وی ادامه داد در سال گذشته پروژه رضایت سنجی مشتریان با شرکت 180 نفر از ناظران ویژه انجام شد و پرسشنامه هایی میان مشتریان شعب توزیع و پس از جمع آوری تحویل اداره کل نظارت و امور شعب برای استخراج نتایج آنها شد و 100 امتیاز از 1000 امتیاز درجه بندی شعب کشور از طریق بررسی پرسشنامه های رضایت سنجی مشتریان صورت گرفت .
در پایان ناظران ویژه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خویش پرداختند و پس از جمع بندی مطالب مطروحه توسط مدیر ستادی، از 5 نفر از ناظران ویژه فعال مدیریت که بیشترین تعداد گزارش را به اداره کل نظارت و امور شعب ارسال کرده بودند ،قدردانی شد .

قالب دلخواه شما