رییس هیأت مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد: شايسته‌گزيني و شايسته‌سالاري در انتصابات مديريتي

رییس هیأت مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد: شايسته‌گزيني و شايسته‌سالاري در انتصابات مديريتي

رئيس هيئت مديره بانك کشاورزی در دیدار با مسئولان و ارزیابان  كانون ارزيابي و توسعه مديران اين بانك، برشايسته‌گزيني و شايسته‌سالاري در انتصابات مديريتي تأکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی ، وهب متقی نیا در اين بازديد ، ضمن اشاره به سياست شايسته‌گزيني و شايسته‌سالاري در انتصابات مديريتي این بانك، ارتقای جايگاه ويژه كانون ارزيابي در شناسايي کارکنان شايسته براي انتصاب در مشاغل مديريتي را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه تناسب شايستگي و توانمندي كانديداهاي تصدی مشاغل مديريتي با مسنوليت‌ها و جايگاه‌هاي مديريتي از الزامات شايسته‌سالاري و احساس عدالت سازماني است افزود: شايستگي‌ها و مهارت‌هاي مورد نياز براي تصدي هر كدام از  مشاغل مديريتي بايد از قبل مشخص و تدوين شود.

متقی نیا با تأکید بر ضرورت آموزش مدیران توانمند و همچنین هدایت كاركنان بانک بر اساس توانمندي های آنان در مسيرهاي درست شغلي تصریح کرد: كانون های ارزيابي بستری را فراهم می کنند تا هر كدام از كاركنان از نقاط قوت و ضعف خود آگاه شوند و براي بهبود توانمندي های خود تلاش كنند.

بر اساس این گزارش ، جلسات كانون ارزيابي بانك کشاورزی با هدف سنجش شايستگي كانديداهاي تصدي پست‌هاي معاونت از مديريت‌هاي استاني این بانك،۱۴ تا۱۶ تيرماه، برگزار و  گزارش عملكرد و برنامه‌هاي آتي کانون توسط محمد رضائي،  مدير كانون ارزيابي بانك کشاورزی به همراه ارزيابان اين كانون ارایه شد.

اين گزارش مي افزايد؛ در كانون ارزيابي بانك كشاورزي، شايستگي‌هاي كاركنان به صورت چندجانبه و بر اساس شاخص های علمی و همچنین تمرين‌هايي شامل: تمرين كار گروهي، ايفاي نقش، مصاحبه، تمرين نوشتاري و آزمون روانشناسي مورد سنجش قرار می‌گیرد و كاركنان شايسته براي انتصاب در مشاغل مديريتي پيشنهاد مي‌شوند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما