دکتر رضایی سرپرست بانک کشاورزی در شعبه نهاوند : معیشت همکاران بانک از دغدغه های بانک است

دکتر رضایی سرپرست بانک کشاورزی در شعبه نهاوند : معیشت همکاران بانک از دغدغه های بانک است

دکتر مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی در جمع همکاران شعب شهرستان نهاوند و در شعبه مرکزی نهاوند حضور یافت.
در این دیدار ابتدا دکتر حیدرنژادیان مدیر شعب بانک در استان همدان ضمن خیرمقدم به سرپرست بانک ، گزارشی از عملکرد استان وشعب شهرستان نهاوند ارائه کرد و شهرستان نهاوند را از نقاط بالقوه و مستعد استان در بخش کشاورزی و دامی برشمرد.
به گزارش روابط عمومی بانک در همدان ، مدیرعامل محترم بانک ضمن تقدیر از زحمات کلیه همکاران بانک در سطح استان و کشور با اشاره به سرمایه ثبتی 8800 میلیارد تومانی بانک در سال 1389 که در ابتدای سالجاری به 22 هزار و درحال حاضر به 30 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است ، مجموع تسهیلات پرداختی بانک طی سالجاری و تا مقطع مورد گزارش را بالغ بر 60هزار میلیارد ریال ذکر کرد و عنوان نمود نقدینگی بانک در ماه گذشته به 12 هزار میلیارد ریال رسیده است.
دکتر رضایی وضعیت معیشت همکاران را از دغدغه های خود و بانک برشمرد و امیدواری را عامل تقویت کننده انگیزه و بی عدالتی را عامل از بین برنده انگیزه دانست.
ورود به حوزه مسکن با تاسیس شرکت تعاونی مسکن همکاران که بیاری خود همکاران میسر خواهد شد و استفاده از طرفیت بانک در این حوزه از مهمترین راه های حفظ سرمایه همکاران از دیدگاه مدیرعامل محترم بانک کشاورزی بود.

قالب دلخواه شما