بانک مرکزی اعلام کرد:موفقیت 95 درصدی تراکنش های بانک کشاورزی در مرحله پنجم برداشت نقدی یارانه ها

بانک مرکزی اعلام کرد:موفقیت 95 درصدی تراکنش های بانک کشاورزی در مرحله پنجم برداشت نقدی یارانه ها

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل تلاش های صورت گرفته در ایام واریز و برداشت نقدی یارانه ها در دوره پنجم قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، در اجرای طرح تحول اقتصادی دولت و پنجمین دوره از برداشت نقدی یارانه ها، تراکنش های موفق این بانک بیش از 95 درصد بوده است .
بر اساس این گزارش تعداد کل تراکنش های صورت گرفته بانک کشاورزی از اول تا پنجم تیرماه سال جاری بیش از 4 میلیون و 900 هزار مورد بود که از مجموع این تراکنش ها بیش از 16 هزار و340 میلیارد ریال از طریق خدمات الکترونیکی این بانک به مردم پرداخت شد.
دبیر کل بانک مرکزی با ارسال نامه ای از دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی به دلیل تلاش های صورت گرفته در پرداخت نقدی یارانه ها و موفقیت 95 درصدی تراکنش های صورت گرفته در ارتباط با طرح هدفمند کردن یارانه ها قدرانی کرد.
در بخشی از این نامه آمده است: «با توجه به اینکه درصد تراکنش های موفق آن بانک در بازه زمانی برداشت یارانه ها بالای 95 درصد بوده است، بدین وسیله از زحمات و تلاش جناب عالی و همکاران محترم آن بانک و زیرمجموعه تابعه که در پرداخت دور پنجم یارانه ها به نحو مطلوب به ایفای نقش پرداخته اند، قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان برایتان توفیق در توسعه و بهبود خدمت رسانی به مردم آرزو می نمایم».

قالب دلخواه شما