بانک کشاورزی 5 میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه به دختران روستایی اعطا کرد

بانک کشاورزی 5 میلیارد ریال کمک هزینه جهیزیه به دختران روستایی اعطا کرد

حشمت الله نظری عضو هیات مدیره و مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی روز سه شنبه 25 مرداد و همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) از غرفه جشن رمضان بانک کشاورزی واقع در نمایشگاه بین المللی بازدید کردند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی تهران بزرگ ،حشمت الله نظری پس از بازدید از غرفه در برنامه زنده جشن رمضان که از شبکه 5 سیما پخش می شود شرکت کرد و ضمن تشکر از کلیه عوامل برگزارکننده این جشن و بیان این مورد که در سال های اخیر بانک کشاورزی در زمینه کمک به اقشار مختلف ( بخصوص قشر زحمتکش و نیازمند ) برنامه های مختلفی دارد به معرفی طرح های حمایتی بانک ازجمله طرح زینب کبری ، طرح فاطمه زهرا و ... پرداخت .
عضو هیأت مدیره با اشاره به این موضوع که در بانک کشاورزی بخشی از درآمدهای منابع قرض الحسنه جمع آوری شده برای کمک به مردم نیازمند اختصاص می یابد ، پانصد میلیون ریال به ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا کرد .
وی همچنین از اعطای 000/000/000/5 ریال کمک هزینه جهیزیه به دختران روستایی همانند سنوات گذشته از محل منابع قرض الحسنه بانک کشاورزی خبر داد .
بر اساس این گزارش غرفه مدیریت بانک کشاورزی تهران بزرگ همه روزه از ابتدای ماه مبارک رمضان از ساعت 18 الی 24 آماده ارائه خدمات مختلف بانکی است که با استقبال بی نظیر گروه های مختلف بازدیدکنندگان از نمایشگاه (بانوان ، کودکان و ...) همراه است. در این غرفه علاوه بر قرعه کشی 3 جایزه یک میلیون ریالی در هر شب به قید قرعه به کودکانی که دارای بهترین نقاشی باشند جوایزی اهدا می شود .

قالب دلخواه شما