پخش مراسم اهداء جوایز بانک کشاورزی استان لرستان ازشبکه استانی سیما

پخش مراسم اهداء جوایز بانک کشاورزی استان لرستان ازشبکه استانی سیما

مراسم اهداء 26 دستگاه پژو پارس به برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه بانک کشاورزی استان لرستان روز چهارشنبه 26 مردادماه از شبکه استانی سیمای لرستان پخش شد . این برنامه که با هماهنگی قبلی با خبرنگاران تهیه شده بود به مدت 25 دقیقه روی آنتن تلویزیون استان رفت ومورد توجه مخاطبان قرار گرفت .
به گزارش روابط عمومی مدیریت لرستان ، این فیلم 25 دقیقه ای که به منظور تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از نتایج قرعه کشی ، نحوه قرعه کشی و همچنین اطلاع رسانی اهداء جوایز به برندگان تهیه شده بود تاثیر قابل ملاحظه ای براعتماد بینندگان به قرعه کشی بانک ایجاد خواهد کرد .
در این گزارش مهندس فهیمی مدیرشعب استان ، رویه برگزاری قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه را تشریح کرد و گفت : با تدابیر قانونی حق هیچ سپرده گذاری در جریان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه تضییع نخواهد شد و در تمام دوره های قرعه کشی بانک کشاورزی درست همان چیزی که قانون پیش بینی کرده اجرا شده است و تمام جوایزی که بانک در تبلیغات خود به سپرده گذاران وعده داده بود در روز قرعه کشی به قید قرعه به صاحبان حسابهای قرض الحسنه تعلق می گیرد.
همچنین معاونان مدیریت وبرندگان پژو پارس نیزدر مصاحبه با خبرنگار بر صحت قرعه کشی و جوایز اهداء شده تاکیدکردند. بر اساس این گزارش مراسم اهداء جوایز بانک کشاورزی استان لرستان توسط نشریات ومطبوعات محلی نیزتحت پوشش رسانه ای قرار گرفت .

قالب دلخواه شما