دکتر طالبی: مدیران و کارکنان بانک ، زحمات کارکنان حراست را ارج می نهند

دکتر طالبی: مدیران و کارکنان بانک ، زحمات کارکنان حراست را ارج می نهند

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک در اختتامیه نشست مسئولین حراست بانک در سراسر کشور عملکرد حراست در سال 87 را مثبت ارزیابی کرد و ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این حوزه گفت: همه مدیران و کارکنان بانک زحمات کارکنان حراست را ارج می نهند.
به گزارش دفتر مرکزی حراست؛ همایش مسئولین حراست بانک کشاورزی در سراسر کشور، به منظور ابلاغ برنامه‌های عمومی، ‌تخصصی و اولویت‌های کاری سال جاری، 30 و 31 فروردین ماه در محل مجموعه آموزشی استاد شهریار تهران برگزار شد.
مدیرعامل بانک با اشاره بر ضرورت پویایی و تلاش گسترده حراست در شرایط کنونی اظهار داشت: بسیاری از شرایط و امکانات گذشته ممکن است پاسخگوی نیازهای کنونی ما نباشد، از این رو نیازمند یک برنامه‌ریزی ویژه و جامع خواهیم بود که این امر تعامل بیشتر با حوزه‌های دیگر بانک را طلب می کند. لذا در شرایط کنونی برنامه‌ریزی، تعیین اهداف و ارزیابی میزان دستیابی به این اهداف نیز ضروری است.
دکتر طالبی در ادامه لازمه تسلط بر نظام مهرگستر را به عنوان یک دستاورد جدید ارائه خدمت به مشتریان، در اختیار داشتن و تسلط بر ابزارهای الکترونیکی دانست و افزود: با استقرار نظام مهرگستر تمامی حوزه‌های بانک از شرایط جدید و والائی برخوردار می شوند که به طبع آن حوزه حراست نیز می‌بایست از ابزار جدید و متناسبی برای کنترل و نظارت استفاده کند.

براساس این گزارش، پس از تشریح اهداف، برنامه‌های عمومی - تخصصی و اولویت‌های کاری سال 1388 استانها از طرف مدیر کل دفتر مرکزی حراست، مسئولین حراست استانها به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.
این گزارش می‌افزاید؛در این همایش دو روزه حجت الاسلام والمسلمین نقویان مباحث اخلاقی  ارزشمندی را بیان نموده و شرکت کنندگان از موزه عبرت ایران بازدید کردند.همچنین از سوی مدیر عامل بانک حکم انتصاب شهاب مولوی به عنوان مسئول امور حراست استان کرمانشاه به وی ابلاغ شد و دو تن از همکاران مجموعه حراست بانک نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

قالب دلخواه شما