در دومین مرحله از پرداخت سود سهام عدالت، سود سهام عدالت بیش از 1میلیون و900 هزار نفر، از طریق شعب بانک کشاورزی پرداخت می شود

در دومین مرحله از پرداخت سود سهام عدالت، سود سهام عدالت بیش از 1میلیون و900 هزار نفر، از طریق شعب بانک کشاورزی پرداخت می شود

با بهره گیری از سامانه الکترونیکی مهرگستر بانک کشاورزی، بخشی از سود سهام مشمولان مرحله دوم سهام عدالت از طریق شعب این بانک در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ با توافق انجام شده بین سازمان خصوصی سازی،شرکت کارگزاری سهام عدالت و این بانک، سود سهام بیش از 1میلیون و 900 هزار نفر ازمشمولان مرحله دوم سهام عدالت به مبلغ حدود1500 میلیارد ریال، از طریق شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.
براساس این گزارش؛ سهامداران مشمول دریافت سود، پس از دریافت سه نسخه از برگه سود سهام از نهاد حمایتی مربوطه مطابق با تاریخ درج شده در فیش ها، با در دست داشتن کارت ملی به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور مراجعه و بدون نیاز به افتتاح حساب ، سود تعیین شده را دریافت خواهند کرد.
این گزارش می افزاید: به منظور سهولت در ارائه خدمات بانکی به هموطنان عزیز برای توزیع وجوه افراد، افتتاح حساب به صورت الکترونیکی انجام می شود و با بهره گیری از سامانه الکترونیکی مهر گستر بانک کشاورزی، هریک از مشمولان قادر خواهند بود سود سهام خود را بدون در نظر داشتن محل سکونت، از طریق تمام شعب این بانک در سراسر کشور دریافت کنند.
گفتنی است مرکز شبانه روزی ارتباط سبز با شماره تماس88287070-021 و81301-021(30خط) آماده پاسخگویی و مشاوره به هموطنان عزیز خواهد بود.

قالب دلخواه شما