دکتر طالبی: بانک سرمایه گذاری کشاورزی بستر مناسبی برای بهره مندی از خدمات متخصصین بانک کشاورزی است

دکتر طالبی: بانک سرمایه گذاری کشاورزی بستر مناسبی برای بهره مندی از خدمات متخصصین بانک کشاورزی است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه به اتفاق حشمت‌الله نظری عضو هیات مدیره بانک به شهرستان کرج سفر کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در منطقه کرج، مدیر عامل بانک در این سفر در جمع روسای شعب شرکت کننده در کارگروه‌ تخصصی اعتبارات و تجهیز منابع مدیریت منطقه کرج حضور یافت و با بیان اینکه: بانک سرمایه‌گذاری کشاورزی بستر مناسبی برای استفاده از خدمات متخصصین بانک کشاورزی است افزود: ما باید مسیرهای دیگری را در تامین مالی بخش کشاورزی فراهم نمائیم.
دکتر طالبی اظهار داشت: در دوره جدیدی از تحول در بانک کشاورزی هستیم که در این تحول شعبه و همکاران شعبه را به عنوان عوامل اصلی این تحول انتخاب کرده‌ایم.
وی در ادامه افزود: بانک کشاورزی در کل کشور در زمینه جذب سپرده‌ها، تجهیز منابع و اعطای تسهیلات بانکی نسبت به میانگین نظام بانکی کشور فراتر عمل کرده و پیشگام بوده است.
دکتر طالبی بر استفاده از پتانسیلی که در بانک کشاورزی در دوره جدید و در نگاه جدیدی که در دنیا در عرصه بانکداری وجود دارد تاکید کرد و افزود: از پتانسیلی که در نیروهای خبره و متخصص در بانک وجود دارد می‌توان به نحو بهتر در ارائه خدمت به اقتصاد کشور و بخش کشاورزی بهره مند شد.
این گزارش می‌افزاید: حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک، شعبه مرکزی کرج را اولین شعبه اعتباری مهر گستر در سال 86 عنوان کرد.
بر اساس این گزارش علیرضا طاهری مدیر ستادی شعب بانک در منطقه کرج ضمن ارائه گزارشی به افزایش سهم سپرده های بانک کشاورزی از مجموع سپرده های سیستم بانکی در منطقه و رشد 6/8 درصدی آن اشاره کرد.
در جریان این سفر، مدیر عامل بانک ضمن بازدید از مدیریت منطقه کرج، شعب مرکزی کرج، هفت تیر و توحید در جلسه ملاقات مردمی با جمعی از مشتریان دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع مسائل و مشکلات آنان دستور رسیدگی صادر کرد.

قالب دلخواه شما