هفدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی به کار خود پایان داد

هفدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی به کار خود پایان داد

هفدهمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه آقایان ، با حضور 603 ورزشکار در قالب 37 کاروان ورزشی 24 اردیبهشت ماه سال جاری خاتمه یافت.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران، در این المپیاد ورزشی که از 19 اردیبهشت ماه در مرکز آموزش بابلسر آغاز شده بود، ورزشکاران در 4 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج و تنیس روی میز به رقابت پرداختند که در رشته فوتسال استانهای مازندران، فارس مقام اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند وتیم استان یزد نیز با غلبه بر استان خوزستان به مقام سوم دست یافت.
بر اساس این گزارش؛ در رشته والیبال و در بازی فینال، تیم ادارات مرکزی به مقام نخست این رشته دست یافت، مازندران رتبه دوم را کسب کرد و در بازی رده بندی تیم گیلان با غلبه بر گلستان سوم شد.
در رشته شطرنج که به روش سوئیسی برگزار شد، سجاد جوان از آذربایجان غربی اول، شاپور سلیمی از گیلان دوم و سلمان نصیر پور از اردبیل به مقام سوم این رشته ورزشی دست یافت.
در رشته تنیس روی میز سیاوش سلطانی از ادارات مرکزی مقام اول، رضا ناصری از مناطق آزاد تجاری دوم و پور رضا از خوزستان سوم شد.
این گزارش می‌افزاید: در رشته طناب کشی استانهای خراسان شمالی ، اصفهان و قزوین رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و جام اخلاق این دوره از رقابت ها نیز به کاروان اعزامی از استان سیستان و بلوچستان اهدا شد.
براساس این گزارش در مراسم اختتامیه این مسابقات منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی، ورزش را یکی از مولفه های اصلی تعالی بانک دانست و افزود: مشارکت در ورزش یک نوع مشارکت جمعی است و یک ورزشکار یک الگوی سازمانی برای سایر کارکنان است.

قالب دلخواه شما