به منظور پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک کشاورزی، دکتر طالبی مدیر عامل بانک در مرکز تلفنی ارتباط سبز حضور یافت

به منظور پاسخگویی به سوالات مشتریان بانک کشاورزی، دکتر طالبی مدیر عامل بانک در مرکز تلفنی ارتباط سبز حضور یافت

دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی روز دوشنبه 28 اردیبهشت ماه از ساعت 11:30 لغایت 13:10 در مرکز تلفنی ارتباط سبز پاسخگوی مشتریان بود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ مدیر عامل بانک با حضور در مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی به طور مستقیم پاسخگوی سوالات و مشکلات مشتریان و همکاران متقاضی بود. موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان، به خصوص تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی عمدتاً پیرامون صدور ضمانت‌نامه، پرداخت و بازپرداخت تسهیلات بخش کشاورزی و صنایع وابسته به آن بود. همچنین همکاران شاغل، بازنشسته و قراردادی مسائل خود را به طور مستقیم با مدیرعامل بانک در میان گذاشتند. 
این گزارش می افزاید؛ مهدی عرب زاده مقدم مدیر امور حوزه مدیریت، عقیل تقی زاده رییس اداره کل امور کارکنان، محمدحسین مریخی معاون اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری نیز همراه با مدیر عامل بانک در این مرکز حضور یافتند و پیام‌های مرتبط با حوزه‌های ذی‌ربط را سریعا مورد پیگیری قرار دادند.
سایر تماسهایی که در این مدت امکان پاسخگویی به آنها فراهم نشد نیز در صندوق صوتی مرکز ارتباط سبز ضبط شد که پس از استماع مدیر عامل بانک دستور رسیدگی و پیگیری لازم صادر خواهد شد.
لازم به ذکر است مرکز ارتباط سبز بانک کشاورزی با شماره تلفن 81301- 021 و 88287070 – 021 از سال 1381، پاسخگوی هموطنان عزیز بوده و مدیران بانک در حوزه‌های پشتیبانی و تدارکات روزهای شنبه، صندوق کمک به خسارت دیدگان کشاورزی‎ و اعتبارات‎ ‎و وصول مطالبات روزهای یکشنبه، رایانه ای و بانکداری الکترونیکی، امور مدیریت و صندوق بیمه محصولات کشاورزی‎ ‎روزهای دوشنبه، حوزه سرمایه انسانی‎ ‎روزهای سه‌شنبه، ‎‎ حوزه مالی‎ و حوزه برنامه ریزی و بازاریابی بانکی روزهای چهارشنبه و ‎ امور نظارت و بازرسی‎ ‎روزهای پنج‌شنبه هر هفته با حضور در این مرکز از ساعت 12 الی 13 پاسخگوی سوالات مشتریان هستند.

قالب دلخواه شما