دکترطالبی: شعبه؛ محور تحولات بانک است

دکترطالبی: شعبه؛ محور تحولات بانک است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک در گردهمایی روسای شعب بانک در منطقه تهران گفت: شعبه محور همه تحولات بانک است.
به گزارش روابط عمومی دکتر طالبی ضمن اعلام این مطلب از برنامه ریزی منسجم هیئت مدیره بانک برای تقویت شعب در سال جاری خبر داد و خطاب به روسای شعب افزود: شما در یک منطقه جغرافیایی از کشور کار می‌کنید که به دلیل تفاوت در ماهیت مشتریان و ماهیت رقابتی، نیازمند حرکت متفاوت است.
وی با اشاره به تاکید بانک بر توسعه شعب منطقه تهران در گذشته اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح دسترسی به منابعی بوده است که در این منطقه وجود دارد و این امر وظیفه شعب را بیشتر می کند.
دکتر طالبی بر ضرورت تعامل بین شعب و ادارات مرکزی تاکید کرد و افزود: به منظور تحقق بیشتر این امر شعب می‌بایست نظرات و پیشنهادات خود را به ستاد منتقل کنند تا براساس آن، برنامه تدوین و اجرا شود. وی تاکید کرد همکارانیکه در نقاط دور، شعب بانک را اداره می کنند استعدادها، دیدگاهها و تفکرات ارزشمندی دارند که دغدغه مدیریت بانک شکوفایی این استعدادهاست.
مدیر عامل بانک با بیان اینکه هر شعبه خود یک هویت اقتصادی است و روسای شعب از توانمندی بالایی برخوردار هستند، افزود: روسای شعب می‌توانند با توجه به اختیارات خود در حوزه‌های وصول مطالبات، سود، سپرده ها و سایر موارد برنامه‌ریزی داشته باشند که برای تحقق این امر پرهیز از پرداختن صرف به امور جاری شعبه ضروری است.
براساس این گزارش؛حشمت الله نظری و مهندس داور ماهیکار اعضای هیئت مدیره بانک نیز طی سخنانی درتشریح سیاستها و راهبردهای بانک در سال جاری به جایگاه منطقه تهران درتجهیز منابع، ارتقای کیفی شعب، نقش رؤسای شعب در تصمیم سازی‌ها و سیاستگذاری ها و سیاست‌های راهبردی بانک در چشم انداز 7 ساله و برنامه ریزی برای رسیدگی به پرونده های مربوط به خسارتهای ناشی از خشکسالی و سرمازدگی اشاره کردند.
این گزارش می افزاید: گردهمایی روسای شعب منطقه تهران با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره، مدیران امور، برخی از رؤسای ادارات مرکزی، مدیران ستادی بانک و رؤسای شعب در مناطق چهارگانه تهران روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه برگزار شد و طی آن روسای شعب بانک کودک و نوجوان، مرکزی کرج، شهر ری، ولیعصر، بازار، پاکدشت، بلوار هفت تیرکرج و شعبه مرکزی به بیان تجربیات و نظرات خود در زمینه تجهیز منابع و وصول مطالبات پرداختند.

قالب دلخواه شما