پنجمین المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی خاتمه یافت

پنجمین المپیاد ورزشی بانوان بانک کشاورزی خاتمه یافت

پنجمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی در گروه بانوان پنجم خرداد ماه به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران ،در مراسم اختتامیه این رقابت ها که با حضور مهدی عرب زاده مقدم مدیر امور حوزه مدیریت ، محمد حسین فروغی فر مدیر امور مالی ، مرتضی مهدویان مشاور مدیر عامل ، بهمن ذبیحی رئیس اداره کل رفاه کارکنان و دکتر اکبر فرقانی معاون بهداشت و درمان این اداره کل ، محمد تقی بهشتی مدیر شعب بانک در استان مازندران و جمعی دیگر از کارکنان برگزار شد ، پیام دکتر طالبی مدیر عامل بانک درباره کارکردهای اجتماعی ، فرهنگی، ورزش و نقش آن به عنوان عامل مهم در کارآیی و تعامل در جامعه ، سلامت ، شادابی روح و روان کارکنان به ویژه بانوان که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به جایگاه مقدس و شامخ خود ارتقاء یافتند توسط عرب زاده مقدم بیان شد. وی در بیان بخش دیگری از پیام مدیر عامل بانک افزود : بانوان سهم تاثیر گذاری در قبول مسئولیت های فردی همچون تربیت فرزندان صالح در کنار مسئولیت‌های اجتماعی دارند و برگزاری مسابقات ورزشی در سازمان تاثیر مهمی در شکوفایی توانمندیهای آنان دارد مدیرامور حوزه مدیریت در خاتمه سخنانش قدردانی دکتر طالبی مدیر عامل بانک را به کلیه بانوان شرکت کننده در این دوره از مسابقات ورزشی ابلاغ کرد .
مدیرستادی شعب بانک در استان مازندران نیز طی سخنانی به اهمیت ورزش در توسعه منابع انسانی و نقش آن در نشاط سازمانی و کاهش فشارهای روانی درمحیط کار اشاره کرد و ورزش را باعث شادابی جسم و روح دانست .
بر اساس این گزارش، در این دوره از رقابت ها که از دوم خرداد ماه با حضور 253 ورزشکار در قالب 32 کاروان ورزشی در مرکز آموزش بابلسر آغاز شده بود ، ورزشکاران اعزامی در چهار رشته والیبال ، شطرنج ، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند که در رشته والیبال و در بازی فینال ، غرب تهران بزرگ به مقام نخست دست یافت ، گیلان دوم شد و شرق تهران بزرگ به مقام سوم رسید .
در رشته شطرنج که به روش سوئیسی برگزار شد ، بهاره معدنیان از خراسان رضوی ، الهام براتی از استان تهران و مریم محمدی از ادارات مرکزی مقامهای اول تا سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند و در رشته تنیس روی میزسمیه ناصریان از شرق تهران اول شد ، حمیده صادقی گیوی از ادارات مرکزی دوم و زیور مصلی نژاد از استان فارس به مقام سوم دست یافت
بر اساس این گزارش، در رشته آمادگی جسمانی و در رده سنی زیر 30 سال، فریبا سبزه رویی از ادارات مرکزی اول شد ، فاطمه قاسم تبار از استان مازندران به مقام دوم دست یافت و سمیه سنچولی از شرق تهران بزرگ مقام سوم را کسب کرد . در رده سنی 30 تا 40 سال فرزانه نقدی از ادارات مرکزی ، زهرا انگاشته از مازندران و لطیفه مجدم زاده از خوزستان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند . در رده سنی بالای 40 سال نیز شهناز قلیزاده از ادارات مرکزی مقام اول را کسب کرد ، کرامتی از گیلان دوم شد و مهین نظری از لرستان به مقام سوم دست یافت .
این گزارش می‌افزاید: در این دوره از رقابت ها ضمن برگزاری مسابقه فرهنگی آشنایی با زندگی حضرت زهرا (س) به مناسبت ایام فاطمیه که به قید قرعه به 5 نفر جوایزی اهدا شد . جام اخلاق این دوره از رقابت ها به استان چهار محال و بختیاری اهدا شد و خانمها بهاره معدنیان و فاطمه نصرالهی به عنوان ورزشکاران شاخص این دوره معرفی شدند .

قالب دلخواه شما