مدیرعامل بانک کشاورزی: کار جهادی در بانک کشاورزی می‌تواند با منطق، محاسبه، علم و ظرفیت بالا صورت گیرد

مدیرعامل بانک کشاورزی: کار جهادی در بانک کشاورزی می‌تواند با منطق، محاسبه، علم و ظرفیت بالا صورت گیرد

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در سفر به استان خراسان رضوی و در جمع روسای شعب بانک در این استان اظهار داشت: کار جهادی در بانک کشاورزی می‌تواند با منطق، محاسبه، علم و ظرفیت بالا صورت بگیرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی، فرخ نژاد روز پنجشنبه 21مهرماه در جمع روسای شعب این استان با اعلام مطلب فوق افزود: به یاری پروردگار و با همدلی و هم افزایی کارمندان توانمند و شریف بانک کشاورزی، با تمام توان و تجربه‌ برای پیشرفت و آسایش کارکنان بانک کشاورزی و افزایش اعتماد مردم نسبت به این بانک اصیل و کارآمد تلاش خواهیم کرد.

 وی با تأکید بر ضرورت رعایت منابع و مصارف، به محدودیت منابع بانک در شرایط کنونی اشاره کرد و گفت:  توجه به محدودیت منابع از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ از این رو ضروری است اعتبارات تخصیص یافته با دقت و به صورت بهینه هزینه شود.

 فرخ‌نژاد با اشاره به تحریم‌های ظالمانه و تأثیر آن بر زندگی مردم، نقش بانک کشاورزی درتامین امنیت غذایی مردم را بسیار مهم دانست و خطاب به روسای شعب بانک در استان خراسان رضوی گفت: رییس شعبه باید به دستورالعمل‌ها و قوانینی که در شعبه وجود دارد کاملا مسلط باشد زیرا همه ما در قبال تصمیمات و اقدامات خود مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

 مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تأکید بر ضرورت توسعه و ارتقای خدمات بانکداری الکترونیک افزود: با بهره گیری از توانمندی نیروهای کارآمد و متخصص در شعب، آگاهی مشتریان نسبت به این خدمات افزایش یافته و می توانند با سرعت و دقت بیشتر، از این امکانات بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش، فرخ نژاد در این سفر ضمن شرکت در همایش روسای شعب این استان، از برخی شعب بانک کشاورزی در شهر مشهد بازدید و با همکاران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.

قالب دلخواه شما