مشارکت بانک کشاورزی در برگزاری دومین کنفرانس شهر الکترونیک

مشارکت بانک کشاورزی در برگزاری دومین کنفرانس شهر الکترونیک

دومین کنفرانس شهر الکترونیک در روزهای 3 و 4 خرداد ماه جاری با حضور جمعی از متخصصان و کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات در محل سالن همایش برج میلاد برگزار شد.
معرفی خدمات تعاملی و ارائه طرحهای موفق پیاده سازی شده در راستای تحقق شهر الکترونیکی، بررسی موانع و راهکارهای رفع آن ، نقش قوانین و مقررات در تحقق شهر الکترونیکی و راهکارهای فرهنگی در توسعه شهر الکترونیکی از اهداف برگزاری این کنفرانس بود.
در مراسم گشایش این کنفرانس علمی ، که محمد باقر قالیباف شهردار تهران ، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا ، حمید رضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از مدیران فناوری اطلاعات در سازمانها و نهادهای مختلف حضور داشتند ، علی اکبر جلالی دبیر علمی کنفرانس شهر الکترونیکی با اشاره به اهمیتICT در جهان امروز و جایگاه آن در توسعه بخش های اقتصاد ، فرهنگ و سیاست با بیان اینکه سیاستگذاران فناوری اطلاعات در کشور از امکانات و مزایای آن اطلاعات کافی ندارند، از عدم حضور آنان در این کنفرانس انتقاد کرد.
سردار احمدی مقدم نیز به عنوان سخنران دیگر این مراسم تاکید کرد که تنها راه کارآمدسازی نیروهای انتظامی ، استفاده از راهبردهای علمی و فناوری اطلاعات است.
در دومین روز کنفرانس شهر الکترونیکی نیز مجموعه فعالیتهای متنوعی پیش بینی شده بود. برگزاری میزگرد قضائی و حقوقی با حضور علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه ، میزگرد چالش های فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی شهر الکترونیک ، میزگرد بانکداری و تجارت الکترونیکی در شهر الکترونیکی و میزگرد رسانه و جامعه اطلاعاتی از برنامه های روز دوم این کنفرانس بود.
همچنین برگزاری نمایشگاه جانبی با حضور دستگاهها و سازمان های فعال و شرکت های معتبر در حوزه شهر الکترونیکی از برنامه های اصلی کنفرانس بود. در این نمایشگاه که به مدت دو روز برگزار شد، شرکت‌های مذکور محصولات وتجارب موفق خود را در این زمینه عرضه کردند.
بانک کشاورزی نیز با حضور مدیران و کارشناسان خود و برپائی غرفه و شرکت در میزگرد و پانل تخصصی تجارت الکترونیکی در این کنفرانس حضوری فعال داشت و در پایان مراسم لوح و تندیس این کنفرانس به بانک کشاورزی و سازمانهای برتر در این زمینه اهداء شد.

قالب دلخواه شما