دکتر طالبی: بانک کشاورزی نام بزرگی در نظام بانکی کشور است

دکتر طالبی: بانک کشاورزی نام بزرگی در نظام بانکی کشور است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در اولین همایش سراسری بازاریابی و تجهیزمنابع در سال 88 گفت : بانک کشاورزی نامی بزرگ و در ردیف اولین‌های نظام بانکی کشور است.
به گزارش روابط عمومی دکتر طالبی ضمن اعلام این مطلب از عملکرد سال گذشته کارکنان در حوزه بازاریابی و تجهیزمنابع قدردانی کرد و اظهار داشت : برنامه های سال گذشته نتایج خوبی برای بانک داشته است .
وی افزود: در حال حاضر مسئولیت سنگینی به عهده ماست تا پشتوانه قوی تری برای نام بلند و سرفراز بانک کشاورزی فراهم کنیم و در این مسیر جاری شدن روح و فرهنگ بازاریابی و تجهیزمنابع در بدنه بانک، یک نیاز ضروری است که مشارکت همکاران را می طلبد.
مدیرعامل بانک نظرخواهی از کارکنان بانک را عامل مهمی در جاری شدن فرهنگ تجهیزمنابع دانست و گفت: وجود موتور محرکه در هر استان، ارزش قائل شدن برای شعبه و آزاد کردن رئیس شعبه از امور جاری به منظور صرف وقت بیشتر در حوزه تجهیز منابع از مواردی است که باید مورد توجه مدیریت شعب بانک در استانها قرار گیرد. تا روسای شعب بدانند مدیران ستادی برای آنها ارزش قائل بوده و خواهان ایجاد فرصتی برای رشد و ترقی آنها هستند.
دکتر طالبی در ادامه به تنوع مشتری، ابزار و تنوع تبلیغات به عنوان یک نیاز در بازاریابی و تجهیزمنابع اشاره کرد و ابراز داشت : شناسایی مشتریان خاص در هر استان به ویژه مشتریانی که از بانک تسهیلات می گیرند ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برنامه ریزی برای نگهداری این دسته از مشتریان نیز باید مورد توجه حوزه بازاریابی و تجهیزمنابع قرار گیرد.
این گزارش می افزاید، همایش سراسری بازاریابی و تجهیزمنابع با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیر امور و روسای برخی از ادارات مرکزی و مدیران گروه و کارشناسان بازاریابی و تجهیزمنابع مدیریت های شعب بانک در استانها روز یکشنبه 10 خرداد ماه در تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما