سفر ریاست هیات مدیره بانک کشاورزی به استان کردستان

سفر ریاست هیات مدیره بانک کشاورزی به استان کردستان

به گزارش روابط عمومی شعب بانک کشاورزی استان کردستان، متقی نیا ضمن حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید شعب استان اضهار داشت : امروز در دیار مرزداران و مرزبانان با وفا و متعهد و مردم مهمان نواز کردستان هستم که جای خرسندی دارد.
وی افزود: نظام بانکی دوشادوش نظام درمان کشور حرکت کرد و در سخت ترین شرایط و در دوران کرونا و تعطیلی ادارات نیز به مردم عزیز خدمت رسانی کرد.
رییس هیات مدیره بانک با بیان اینکه آرزوی 90 ساله بانک کشاورزی ساختن روزهای خوب برای کشور است ،اعلام کرد : همه نیروهای بانک تمام توان خود را بکار گرفته اند تا در کنار مردم باشند و به کشاورزانی که ثمره زحمت آنان بر سر سفره ما است ،ارائه خدمت نمایند.
متقی نیا تصریح کرد : دشمن به دنبال ضربه زدن به امنیت غذایی ما است ،اما کسانی که در این حوزه نقش دارند باید کمک کنند تا امنیت غذایی کشور پایدار بماند و دشمن نتواند در این حوزه مشکلی ایجاد کند.
شایان ذکر است در این مراسم که با حضور معاون امنیتی انتظامی استانداری ، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و تعداد دیگری از مسئولان استانی و شهر ستان سنندج برگزار شد ، متقی نیا رییس هیات مدیره بانک از زحمات جمشید ویسی سرپرست شعب بانک کشاورزی استان با اهداء لوح سپاس قدردانی و اسماعیل حیدری را به عنوان مدیر جدید شعب استان معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
لازم به ذکر است پس از برگزاری این مراسم  متقی نیا از شعبه مرکزی سنندج بازدید و با همکاران این شعبه دیدار و گفتگو کرد.

قالب دلخواه شما