مدیر عامل بانک کشاورزی :اصل 44بهترین راه مقابله با بحران جهانی اقتصاد است

مدیر عامل بانک کشاورزی :اصل 44بهترین راه مقابله با بحران جهانی اقتصاد است

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: اجرای اصل 44 فرصت مناسبی را برای ارتقای اقتصاد ایران برای برخورد با بحران جهانی اقتصاد فراهم می‌کند.

محمد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: کل کشورهای جهان برای حل بحران اقتصادی جهان تمهیداتی در نظر دارند از جمله گسترش تولیدات و افزایش سرمایه گذاری واقعی فیزیکی مانند تاسیسات و کارخانه‌ها،‌ جهت دادن سرمایه گذاری خارجی به سمت سرمایه‌گذاری‌ها از نوع تشکیل سرمایه هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به این که اقتصاد ایران یک اقتصاد نوظهور است فرصت‌های خوبی را برای سرمایه گذاری در بردارد و باید بتواند نهایت استفاده را از این مساله جهانی ببرد و با توجه به ریسک بالای کشورهای غربی ایران باید به تدوین قوانین حمایتی بیشتر از سرمایه گذاری و سرمایه گذار بپردازد.

طالبی تصریح کرد: اصل 44 فرصت مناسبی را جهت ارتقاء از لحاظ اقتصادی فراهم کرده است و امیدوار است با توسعه زیرساخت‌ها و پیروی از این اصل بتوان از پیامدهای بحران اقتصادی در امان بود.

وی در پایان اظهار کرد: تحلیل گران غرب معتقدند اقتصاد ایران جزو 13 اقتصاد پرفرصت و قابل توجه جهان است و باید قدر این فرصت‌ها را دانست.

قالب دلخواه شما