مدیر عامل بانک کشاورزی در مراسم قرعه کشی حسابهای قرض‌الحسنه پس‌انداز سال 1387: استقبال مشتریان برای افتتاح حسابهای قرض‌الحسنه در بانک کشاورزی فراتر از برنامه پیش‌بینی شده بود

مدیر عامل بانک کشاورزی در مراسم قرعه کشی حسابهای قرض‌الحسنه پس‌انداز سال 1387: استقبال مشتریان برای افتتاح حسابهای قرض‌الحسنه در بانک کشاورزی فراتر از برنامه پیش‌بینی شده بود

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: حسابهای قرض‌الحسنه به عنوان نگین همه عقود بانکی در نظام بانکی بدون ربا شناخته می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در مراسم قرعه‌کشی حسابهای قرض‌الحسنه پس‌انداز سال 1387 این بانک در جمع سپرده‌گذاران ضمن اعلام مطلب فوق از استقبال مشتریان در افتتاح حساب و تلاش کارکنان بانک کشاورزی در سراسر کشور که فراتر از برنامه پیش‌بینی شده بود تشکر و قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: سپر ده‌گذاری در بانک کشاورزی که مخاطبین اصلی آن کشاورزان هستند، این فرصت را برای بانک فراهم کرد تا علاوه بر اجرای نیت خیر سپرده‌گذاران، در شرایط ناشی از خشکسالی و سرمازدگی سال گذشته آرامش را برای کشاورزان به ارمغان آورد.
دکتر طالبی در ادامه سخنانش به اقدامات انجام شده در سال گذشته که موجب سرعت بخشیدن به روند ارتقاء و تعالی بانک کشاورزی شد اشاره کرد و افزود: در سال 1387 نظام بانکداری الکترونیک مهرگستر وارد مرحله اجرایی شد و به عنوان یک نظام پیشرفته در سطح بین‌المللی، زمینه‌ای برای دسترسی نظام بانکداری کشور به این نظام پیشرفته را فراهم کرد. خدمات نوین این نظام در ماه‌های آتی به مشتریان ارائه خواهد شد.
ایشان ضمن معرفی بانک کشاورزی به عنوان بانکی پیشرو در ارائه طرح‌های نوین و مبدع در نظام بانکی کشور، از راه‌اندازی بانکداری سرمایه‌گذاری در این بانک برای اولین بار در نظام بانکهای دولتی به عنوان یک الگوی پیشرفته در دنیا در بانک کشاورزی خبر داد و ابراز امیدواری کرد این نظام در خدمت اقتصاد کشور و سرمایه‌گذار قرار گیرد تا امکان دسترسی مشتریان به ابزارها و نهادهای متنوع سرمایه‌گذاری فراهم شود.
وی حضور و ظهور در عرصه بانکداری بین‌االمللی را یکی دیگر از حرکت‌های مهم بانک کشاورزی در سال گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به خوشنامی این بانک در عرصه بین‌المللی شعب آن در کشورهای خارجی که کاملا متعلق به بانک کشاورزی است راه‌اندازی شود.
دکتر طالبی از طراحی یک شعبه ویژه به عنوان الگوی مناسب برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان و فراهم کردن تنوع خدمات در سال گذشته خبر داد که پس از طی مراحل آزمایشی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.
این گزارش می افزاید مراسم قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز سال 1387بانک کشاورزی بر اساس زمان از پیش تعیین شده روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد ماه با حضور مدیر عامل، اعضاء هیئت مدیره، مدیران بانک، هیئت نظارت بر مراسم قرعه کشی و جمعی از سپرده گذاران در محل مجموعه فرهنگی ورزشی مهر 78 برگزار شد.

قالب دلخواه شما