پایان بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی

پایان بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی

بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی (آقایان) با حضور وهب متقی نیا رییس هیات مدیره و جمعی از مدیران و مسئولان بانک و با معرفی و اهدای جوایز به نفرات برتر، در مرکز آموزش بابلسر به کارخود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان مازندران، در مراسم اختتامیه این المپیاد ورزشی که روز پنج شنبه پنجم آبان ماه ۱۴۰۱برگزار شد، رئیس هیات مدیره بانک با ابراز خرسندی از حضور و مشارکت چشمگیر و دوستانه کارکنان در این دوره از رقابت ها گفت: این مسابقات می تواند زیربنایی برای سلامت جسمي و روحی کارکنان باشد تا بتوانند با روحیه ای بالاتر در مسیر خدمت به مردم شریف ایران به تلاش خود ادامه دهند.

متقی نیا حضور در جمع ورزشکاران را موجب ارتقای روحیه،نشاط و شادابی دانست و از همه عوامل برگزاری بیست و هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی تشکر و قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در بیست و هفتمین دوره المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی (آقایان)  از روز جمعه ۲۹ مهر با حضور ۸۰۷ نفر از کارکنان در قالب ۳۶ تیم در ۶ رشته ورزشی به رقابت پرداختند‌ و در خاتمه از  برترین های هر رشته ورزشی قدردانی شد.

این گزارش می افزاید: سخنرانی مسعود رضایی معاون سرمایه انسانی و منوچهر نبی رئیس اداره کل رفاه و سلامت کارکنان از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه بیست و هفتمین المپیاد ورزشی کارکنان بانک کشاورزی بود.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما