مدیرعامل بانک کشاورزی از واحد صنعتی استان قم بازدید کرد/ تأکید بر تعامل بهینه با مشتریان، نیاز سنجی و توسعه بازار

  • 07 آبان 1401
  • 13:14
  • قم
مدیرعامل بانک کشاورزی از واحد صنعتی استان قم بازدید کرد/ تأکید بر تعامل بهینه با مشتریان، نیاز سنجی و توسعه بازار

فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در اجرای برنامه های توسعه بازار و بررسی نیازهای مشتریان، صبح روز پنجشنبه 5 آبان ماه ضمن گفت وگو با مدیران گروه صنعتی لینا در استان قم، از بخش های مختلف این واحد تولیدی بازدید و بر تعامل بهینه با مشتریان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی استان قم، فرخ نژاد که فریدون بهبهانی و محسن صفدری اعضای هیأت مدیره بانک در این بازدید وی را همراهی می کردند، درباره راهکارهای بهبود و ارتقای تعاملات دو جانبه گفت و گو کرد.

فرخ نژاد ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان و مسئولان این واحد تولیدی و اعلام آمادگی بانک کشاورزی برای حمایت مالی از تولید و اشتغال، به ظرفیت ها و خدمات متنوع بانک به عنوان ابزارهای پاسخگویی به نیازهای مشتریان، اشاره و خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی آمادگی دارد تمامی نیازهای بانکی مشتریان اعم از خدمات ریالی و ارزی را در قالب طرح ها و خدمات قابل ارائه تحت پوشش قرار دهد.

بر اساس این گزارش ، گروه صنعتی لینا با بیش از 600 برند محصول ثبت شده درزمینه تولید و بسته بندی انواع غلات حجیم شده، لبنیات، خشکبار،روغن خوراکی و ... درشهرک صنعتی شکوهیه قم فعالیت دارد و طی سال های اخیر با دریافت تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک کشاورزی استان قم زمینه اشتغال بیش از 3000 نفر را به طور مستقیم فراهم کرده است.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما