در سه ماهه اول سال 88 برای بالغ بر 22 هزار هکتار اراضی تسهیلات آبیاری تحت فشار پرداخت شد

در سه ماهه اول سال 88 برای بالغ بر 22 هزار هکتار اراضی تسهیلات آبیاری تحت فشار پرداخت شد
دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در گفت و گو با کارکنان و روسای شعب بانک در استان خراسان رضوی گفت: انشاءالله سال 1388 از نظر ماهیت خط مشی ها و سیاست های ابلاغی، نقطه عطفی در تاریخ بانک کشاورزی خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در ارتباط زنده تصویری از طریق ویدئو کنفرانس در همایش روسای شعب استان خراسان رضوی که روز پنج شنبه 4 تیر ماه برقرار شد شرکت و ضمن اعلام این مطلب به تحقق شعبه محوری و ارایه فرصت و قدرت بیشتر به استانها و شعب در این خط‌مشی ها اشاره کرد و اظهار داشت: خط مشی های ابلاغی در سال 1388 دارای ویژگی هایی است که امکان دسترسی به همه مشتریان را فراهم می کند و موجب تحقق راهبرد انعطاف پذیری این خط مشی ها مبنی بر نیازهای منطقه ای و استانی خواهد شد.
وی افزاید: تفویض اختیارات بیشتر به مدیران استانها و روسای شعب از دیگر ویژگی‌های این سال است که انتظار می رود چنین اختیاراتی با ابتکار عمل بیشتر در جهت رشد و تعالی برنامه های بانک همراه باشد و عملکرد کارکنان به نحو مناسبی ارج نهاده شود.
دکتر طالبی با اشاره به سال اصلاح الگوی مصرف و کارگروهی که در بانک کشاورزی به همین منظور تشکیل شده است، عملکرد سه ماهه بانک را در این زمینه مثبت ارزیابی کرد و گفت : بالغ بر 22 هزار هکتار از اراضی در این سه ماهه تسهیلات لازم را دریافت کرده‌اند لذا بانک کشاورزی می تواند نقش موثری در اصلاح الگوی مصرف در بخش کشاورزی داشته باشد و نوع طرح‌ها، فن‌آوری، دانش و تلاش روسای شعب و کارشناسان بانک در سراسر کشور زمینه ساز تحقق این امر خواهد بود.
مدیر عامل بانک هدف از تاکید بر طرحهای آبیاری تحت فشار را هدایت سرمایه‌ها به سوی اصلاح الگوی مصرف آب در بخش کشاورزی دانست و افزود: در سال جاری آمادگی لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن 150 هزار هکتار از اراضی کشور وجود داشته و علاوه بر آن سایر طرح های حوزه آب و خاک و دیگر طرح هایی که در اصلاح الگوی مصرف نقش داشته باشند موردتاکید و توجه بانک است.
وی ابراز امیدواری کرد با ابتکار عملی که در استان خراسان رضوی وجود دارد، عملکرد مناسبی در زمینه طرح‌های متنوعی که موجب اصلاح الگوی مصرف و افزایش حجم تولید می شود ارائه گردد.
دکتر طالبی میزان سهم در تحقق رشد تولید در جامعه را به عنوان یکی از معیارهای ارزیابی در بانک کشاورزی معرفی کرد.
ایشان با بیان این که بانک کشاورزی در حوزه بانکداری بین الملل از ظرفیت بالایی برخوردار است و زمینه‌های مناسب نیز برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها فراهم شده است ابراز داشت: بانک کشاورزی مورد توجه بانک‌های بین المللی است به نحوی که آنان علاقه‌مند به انجام عملیات ارزی و بین المللی از طریق این بانک هستند لذا این موضوع فرصت بسیار مناسبی برای ما محسوب می شود، و انتظار می‌رود با توجه به وسعت، گستره صنایع و حجم تجارت ملی و بین المللی استان خراسان رضوی، تجارت بین المللی در این استان تحقق یافته و عملیات ارزی آن از طریق شعب بانک کشاورزی انجام شود.
مدیر عامل بانک در بیان اهمیت وصول مطالبات گفت: هدف اصلی در عملیاتی که برای وصول مطالبات انجام می دهیم باید وصول طلب باشد و در این فرایند، مساعدت به بدهکاران با هدف حل مسائل از اهمیت بالایی برخوردار است.
دکتر طالبی از تلاش کارکنان بانک در استان خراسان رضوی طی سال گذشته قدردانی کرد و افزود:تجربه، حسن تدبیر و خلوص عملکرد کارکنان، نتایج مثبتی برای بانک به دنبال داشت و موجب شد شرایط سخت این سال به فرصتی بزرگ تبدیل شود.
قالب دلخواه شما