بازدید معاون نظارت بانک کشاورزی از شعب استان چهارمحال و بختیاری

بازدید معاون نظارت بانک کشاورزی از شعب استان چهارمحال و بختیاری

علیرضا طاهری بروجنی معاون نظارت بانک کشاورزی با سفر به استان چهارمحال و بختیاری از شعب بانک در این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان چهارمحال و بختیاری، طاهری در این سفر دو روزه از شعب شهرستان های شهرکرد، لردگان، بروجن، سامان، بن و خانمیرزا بازدید و ضمن دیدار و گفت و گو با مشتریان و همکاران، عملکرد شعب مورد بازدید را در زمینه های تجهیزمنابع، وصول مطالبات، بانکداری الکترونیک و ... مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد .

بر اساس این گزارش، معاون نظارت بانک کشاورزی در این بازدید ها با تاکید بر اهمیت تجهیز منابع ارزان قیمت و وصول نقدی مطالبات و تشریح وضعیت منابع بانک و اهمیت وصول نقدی مطالبات در مقطع کنونی، به ارائه راهکارهای لازم برای پیشرفت شعب و ارتقای جایگاه آنان در بررسی بهبود عملکرد پرداخت .

وی همچنین در جلسات روسای شعب که با حضورمدیر استان، معاونان و کارشناسان مسئول مدیریت برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران استان، برنامه ها و نقطه نظرات روسای شعب را بررسی و راهکارهایی برای بهبود عملکرد و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود ارائه کرد.

قالب دلخواه شما