دکتر طالبی : از دیدگاه مردم روسای شعب در سراسر کشور نقش مدیرعامل بانک را ایفا می کنند

دکتر طالبی : از دیدگاه مردم روسای شعب در سراسر کشور نقش مدیرعامل بانک را ایفا می کنند

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت :وجود نیروهای متخصص ،با انگیزه ،باورمند،توانمند و با روحیه این بانک در نظام بانکی کشور منحصر به فرد است .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان تهران ،دکتر طالبی در دیدار با کارکنان مدیریت و روسای شعب بانک در این استان ، ضمن اعلام مطلب فوق به ضرورت تامین منابع مالی بخش کشاورزی به عنوان اصلی ترین ماموریت بانک کشاورزی اشاره کرد و گفت : جذب منابع و اعطای تسهیلات با هم عجین شده و برای دستیابی به اهداف بانک افزایش منابع و شناسایی و رفع موانع پیش رو ضروری است .
مدیر عامل بانک کشاورزی افزود : رئیس شعبه باید بداند که به عنوان رئیس یک بنگاه اقتصادی از استقلال عمل برخوردار است زیرا از دیدگاه مردم روسای شعب در سراسر کشور نقش مدیر عامل بانک را ایفا می کنند.
دکتر طالبی تصریح کرد : آگاهی و اطلاعات کامل روسای شعب از موقعیت اقتصادی و جغرافیایی شعبه ای که مدیریت آن را به عهده دارند ، برای نفوذ و تاثیر گذاری بر مشتریان حوزه عمل شعبه از اهمیت بالایی برخوردار است .
وی از تشکیل گروه مشاوران رئیس شعبه با هدف شناسایی و برقراری ارتباط با مشتریان خبر داد و اظهار داشت : پاسخ مثبت به اولین درخواست مشتری و توجه به خواسته های مشتریان به ویژه مشتریان عمده بخش کشاورزی از موارد بسیار مهم در مذاکرات است.
این همایش 14 تیرماه سال جاری در محل مدیریت شعب بانک در استان تهران برگزار شد.

قالب دلخواه شما