دکتر طالبی: روابط عمومی ضامن حیات سازمان است

دکتر طالبی: روابط عمومی ضامن حیات سازمان است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در گردهمایی کارشناسان ارتباطات این بانک گفت: روابط عمومی تضمین کننده حیات سازمان است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی ضمن اعلام این مطلب، بر اهمیت نقش وجایگاه روابط عمومی در سازمان ها تأکید کرد وافزود:ارتباط وتعامل با محیط پیرامونی یکی از مهمترین کارکردهای روابط عمومی است که با توسعه این تعامل و ارتباط، رشد و بقای سازمان نیز تضمین می شود.
وی تصریح کرد: دستیابی به اهداف سازمان مستلزم سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات است و عملکرد مناسب این حوزه، موجب موفقیت در دستیابی به اهداف و همچنین نمایش چهره واقعی تر از آن سازمان خواهد شد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به اینکه نقش وجایگاه مهم روابط عمومی کار حرفه ای، هوشمندانه وباتفکر مبتنی بر دانش را می طلبد، اظهار داشت: برنامه ریزی برای برقراری ارتباط دو سویه و دریافت بازخورد از مشتریان بانک اعم از دریافت کنندگان تسهیلات و خدمات،از موارد بسیار ضروری است.
دکتر طالبی شناخت کافی از سیاست ها،راهبردها،عملکردها و چشم اندازها را برای پیشبرد برنامه های بانک ضروری دانست و گفت: آگاهی کارشناسان ارتباطات از دیگر حوزه ها به ویژه بانکداری الکترونیک و همچنین افزایش سطح آگاهی ومشارکت سایر کارکنان در حوزه ارتباطات،در تحقق اهداف بانک نقش بسزایی دارد.
بر اساس این گزارش، بهمن دولت آبادی مدیر امور حوزه مدیریت نیز در سخنانی، سرمایه انسانی کارآمد،صادق وعلاقه مند به بانک کشاورزی را طی 76 سال گذشته افتخاری برای این بانک دانست و درباره نقش وجایگاه روابط عمومی در شفاف سازی، و تعامل با محیط پیرامونی و همچنین نقش واهمیت کارشناسان ارتباطات استانها مطالبی را عنوان کرد.
این گزارش می افزاید:گردهمایی کارشناسان ارتباطات استانها 27و28 مردادماه در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزارشد و تشکیل کلاس آموزشی با عنوان روانشناسی اقناع وتبلیغات،سخنرانی عبدالله سلیمانی سرپرست اداره کل روابط عمومی،عقیل تقی زاده رئیس اداره کل امورکارکنان،مسعود فلاح رئیس اداره کل عملیات بانکداری الکترونیک ومحمد ابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب ، همچنین جلسات پرسش وپاسخ از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

قالب دلخواه شما