دکتر طالبی : به اثر بخشی اقدامات بانک در بخش تولید توجه داریم

دکتر طالبی : به اثر بخشی اقدامات بانک در بخش تولید توجه داریم

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی ، با اعضای هیئت مدیره اتحادیه های صادرکنندگان میوه وتره بار،تعاونی های تولید روستایی و نیز اتحادیه جدیدالتاسیس نظارت و هماهنگی تعاونی های روستایی وکشاورزی دیدار و گفت و گو کرد .
در این دیدار که روز بیست و پنجم مردادماه سالجاری به دعوت دکتر طالبی در ساختمان مرکزی بانک برگزار شد ، ایشان ابراز امیدواری کرد ، این جلسه ، نقطه عطفی در روابط بانک و اتحادیه های مذکور باشد .
مدیر عامل بانک افزود : حوزه بازرگانی بخش کشاورزی واجداهمیت وافری است ،  بر این اساس ما مصمم هستیم، کاری انجام دهیم که اثرش را در جامعه صادرکنندگان  و تولید کنندگان میوه ببینیم .
رئیس هیات مدیره بانک اضافه کرد مدیران بانک نمی توانند نسبت به کاری که انجام می دهند ، بی تفاوت باشند . تمام  دغدغه ما این است که نتیجه تلاش همکاران در بخش های مختلف بانک عاید کشاورزان بشود .
دکتر طالبی ضمن مهم بر شمردن نقش اتحادیه ها در تعامل فیمابین ، بانک و تولیدکنندگان میوه گفت امروزه با توسعه تکنولوِژی و IT ، اعضای اتحادیه ها و تعاونی ها می توانند ، خیلی راحت و به صورت متمرکز با بانک همکاری کنند ،حرکتی که در حوزه اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان میوه انجام شده است  حرکت بسیار خوبی است .
مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود گفت : اگر ما واقعاً دنبال بهبود شرایط بخش کشاورزی هستیم ، باید بررسی کنیم که کشاورز چه مشکلاتی دارد و اگر اتحادیه ها ، مشکل کشاورز و تولید کننده را هدف بگیرند و این الگو را دنبال کنند موفق خواهد شد .

قالب دلخواه شما