سی و نهمین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل محترم بانک برگزار شد

سی و نهمین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل محترم بانک برگزار شد

سی ونهمین جلسه ملاقات مردمی مدیرعامل محترم بانک با مشتریان ، کشاورزان وتولیدکنندگان بخش کشاورزی باهدف پاسخگویی به مشتریان وتعامل با آنان وایجاد ارتباط دوسویه وتکریم مشتریان برگزار شد .
دراین جلسه که در روزچهارشنبه28 مرداد 88 درمحل ساختمان مرکزی بانک وبه مدت 210 دقیقه برگزار شد دکتر طالبی مدیرعامل بانک ، مهندس ماهیکار عضو هئیت مدیره بانک و دکترشاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات واجراء حضورداشتند و پذیرای 13 نفر از مشتریان ، کشاورزان وتولیدکنندگان بخش کشاورزی که از اقصی نقاط کشور از جمله استانهای اردبیل ، کهگیلویه وبویراحمد ، همدان ، لرستان ، خراسان رضوی کرمانشاه وتهران بودند.
در سی ونهمین جلسه ملاقات مردمی هریک از مشتریان به صورت جداگانه مسائل ومشکلات خودرا شامل معافیت از مطالبه جرایم دیرکرد ، مشکلات حاصل از ضمانت وثایق ، فک رهن وثیقه ، تمدید سررسید بدهی ، تقسیط بدهی با دکتر طالبی مدیرعامل بانک درمیان گذاشتند و ایشان نیز ضمن استماع درخواست های آنان از رئیس اداره کل وصول ومطالبات خواستار اطلاع از وضعیت پرونده بدهی مشتریان شد دراین میان از سوی واحدارتباطات مردمی این اداره کل نیز نتیجه جلسه ملاقات هریک ازمشتریان مدعو به جلسه بامدیر استان مربوطه دراختیار مدیرعامل بانک وهمچنین عضو هئیت مدیره بانک گذاشته شد دکتر شاهوردی رئیس اداره کل وصول مطالبات نیزطی گزارش مبسوط وضعیت پرونده هریک ازمشتریان رابه سمع ونظر مدیرعامل بانک رساند و مهندس ماهیکار نیز مشاوره های لازم را برای حل معضل مشتریان دراختیار مدیرعامل بانک قرار داد .
طی جلسه مذکور مقرر شد برای مساعدت دربازپرداخت بدهی متقاضیان ، اداره کل نظارت برطرحها ازمحل اجرای طرح بازدیدکند و چنانچه امکان مساعدت میسربود ضمن آنکه جریمه وجه التزام فعلا" اخذ نشود به منظور فک رهن یکی از وثایق ، اداره کل حقوقی ضوابط این امر را به اطلاع مشتری برساند .
پس از پایان جلسه ، برای پیگیری نتیجه جلسه ملاقات با هماهنگی با دبیرخانه هئیت مدیره پس از ثبت دستورمدیرعامل بانک ، شماره نامه وتلفن دراختیار مشتریان گذارده شد.
شایان ذکراست ؛ فرآیند برگزاری جلسه ملاقات شامل ، تماس مشتری ، ثبت درخواست مشتری ، ارسال درخواست مشتریان طی نامه ای به مدیر شعب بانک در استان مربوطه باهدف رسیدگی وحل مشکل مشتری انجام می شود ولی اگر مشتری ازملاقات با مدیر شعب بانک دراستان مربوطه به نتیجه ای نرسد، نام او درلیست انتظار ملاقات گنجانده خواهد شد . همچنین لیست متقاضیان ملاقات و نتایج جلسات ملاقات مشتریان برای اداره کل وصول مطالبات نیزارسال می شود ضمن آنکه با دفتر مدیرعامل بانک برای تعیین زمان برگزاری جلسه ملاقات هماهنگی به عمل می آید . دعوت ازرئیس اداره کل وصول مطالبات برای حضور درجلسه ، ارسال لیست متقاضیان ملاقات برای مدیرعامل بانک وعضو هئیت مدیره بانک ،هماهنگی با دبیرخانه هئیت مدیره بانک وحراست ازدیگر اقداماتی است که از سوی واحدارتباط مردمی برای ملاقات انجام می گیرد.


قالب دلخواه شما