مدیرعامل بانک کشاورزی:سقف تسهیلات طرح حضرت زینب(س) به 10میلیون ریال افزایش یافت

مدیرعامل بانک کشاورزی:سقف تسهیلات طرح حضرت زینب(س) به 10میلیون ریال افزایش یافت
مدیر عامل بانک کشاورزی با حضور در مراسم جشن رمضان،از افزایش سقف تسهیلات پرداختی در قالب طرح حضرت زینب(س) خبرداد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر محمد طالبی در مراسم جشن رمضان که 9 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد،ضمن اعلام این خبر گفت: از آغاز این طرح تاکنون 1280 میلیارد ریال تسهیلات با هدف توسعه کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار پرداخت شده است و از این پس سقف تسهیلات اعطایی در قالب این طرح ، از 6 میلیون ریال به 10 میلیون ریال افزایش می یابد.
وی با تأکید بر اهتمام و توجه بانک کشاورزی به اقشار محروم وکم درآمد جامعه، طرح حضرت فاطمه زهرا(س) را یکی دیگر از طرح های حمایتی این بانک از بانوان جوان روستایی معرفی کرد وافزود: برای اجرای این طرح مبلغ400 میلیارد ریال اختصاص یافته است و به طور مقدماتی در 2 استان کشور در حال اجراست و براساس برنامه ریزی صورت گرفته، در سایر استانها نیز اجرا خواهد شد.
دکتر طالبی در این مراسم اعلام کرد:بانک کشاورزی با تقبل سه شب اطعام در شب های ماه مبارک رمضان، هر شب به یک نفر از شرکت کنندگان در جشن رمضان نیز به قید قرعه کمک هزینه 5 میلیون ریالی سفر زیارتی به عتبات عالیات پرداخت می کند.
وی یاد آور شد: حساب ارزی در بانک کشاورزی برای مشارکت هموطنان خارج از کشور بنام کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح شده است و هموطنان خیر مقیم خارج از کشور با استفاده از این حساب می توانند کمک های نقدی خود را به ایتام و مددجویان این کمیته اهدا کنند.
گفتنی است در این مراسم مدیر عامل بانک کشاورزی از اختصاص مبلغ 500 میلیون ریال از سوی این بانک به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)خبرداد.
این گزارش می افزاید: بانک کشاورزی علاوه بر پرداخت تسهیلات در قالب طرحهای حمایتی هرساله و همزمان با ماه مبارک رمضان ، ضمن حضور فعال برای حمایت از اقشار کم درآمدامکان جمع آوری کمکهای نقدی هموطنان عزیز داخل وخارج کشور را از طریق سامانه مهرگستر این بانک در سراسر کشور فراهم می آورد و علاوه بر آن انتقال وجه از طریق دستگاههای خود پرداز بانک کشاورزی به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب کمک های امانی حوادث،اکرام وایتام،عام،بین المللی و سایر کمک ها امکانپذیر شده است.
قالب دلخواه شما