بازدید مدیرعامل بانک از مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78

بازدید مدیرعامل بانک از مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک، روز دوشنبه 23 شهریور ماه سال جاری از مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78 بازدید، و با کارکنان این مجموعه دیدار وگفت وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ در این دیدار که حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک نیز حضور داشت، عباس نقدی مدیر این مجموعه گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده برای فراهم آوردن امکانات فرهنگی ورزشی همکاران ارائه کرد.
بر اساس این گزارش؛ مدیرعامل بانک نیز ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان مجموعه فرهنگی ورزشی مهر78، بر ضرورت ارتقای کیفی سلامت روحی و فکری کارکنان تآکید و درباره برنامه های آتی در این زمینه، رهنمود های لازم را ارائه کرد.
این گزارش می افزاید، این مجموعه فرهنگی ورزشی در سال 1378 همزمان با میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام فاطمه زهرا(س) و ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) به منظور رفاه و استفاده کارکنان بانک کشاورزی و خانواده آنان افتتاح شد و استخر سرپوشیده، سالن‌ چند منظوره ورزشی برای ورزش‌های والیبال، بسکتبال، تنیس روی میز همچنین سالن های کاراته و تمرینات آیروبیک بانوان، بدن‌سازی آمادگی جسمانی از امکانات این مجموعه است.







قالب دلخواه شما