عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: دانش واطلاعات،ویژگی مهم دنیای امروز است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: دانش واطلاعات،ویژگی مهم دنیای امروز است
چهارمین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک کشاورزی با حضور حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره،منوچهرحیاتی مدیرامور سرمایه انسانی،دکتر داریوش رشیدی رئیس اداره کل آموزش و بهبود مدیریت،عقیل تقی زاده رئیس اداره کل امورکارکنان،عبدالله سلیمانی سرپرست اداره کل روابط عمومی، محمدتقی بهشتی مدیرستادی شعب بانک دراستان مازندارن،رضا ضرغام پور معاون اداره کل آموزش و بهبود مدیریت این بانک و 250 نفراز کارکنان جدیدالاستخدام بانک کشاورزی، از روز شنبه چهارم مهرماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندارن، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی گفت: در دنیای امروز، کار هوشمندانه جایگزین کارسخت شده است و دانش و اطلاعات مهمترین ویژگی عصر حاضر است.

نظری ضمن اعلام مطلب فوق، به نقش و جایگاه کلان بانک کشاورزی و روند شکل گیری این بانک طی 76 سال گذشته اشاره کرد وبانک کشاورزی را یکی از تأثیر گذارترین بانک ها در اقتصاد کشور دانست.

وی تصریح کرد:در دنیای امروز، سازمانها به جای پیش بینی؛ آینده خود را می سازند و در این عرصه کسانی موفق تر عمل می کنند که از دانش و اطلاعات روز بهره مند باشند.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی افزود:اساس کار در بانک کشاورزی به عنوان یک سازمان یادگیرنده،داشتن نیروی انسانی توسعه یافته است وبهره گیری از آخرین دستاوردهای فن آوری آموزشی با هدف بهره وری، از موارد بسیار ضروری است.

نظری کار در بانک کشاورزی را به سبب خدمت به بخش کشاورزی عبادت دانست ویادآورشد: بانک کشاورزی، بانکی خدمتگزار،خوشنام وسرافراز است که به همت کار گروهی و توان تخصصی نیروی انسانی آن، سالانه طرح های متعددی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، مشتری محوری و مشتری مداری را یکی از اساسی ترین امور این بانک برشمرد وابراز امیدواری کرد، نیروهای جدید الاستخدام با درنظر گرفتن نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف دربانک،مسئولیت پذیری،کارگروهی،نظم وانضباط،مطالعه و ارائه پیشنهادات سازنده در مسیر توسعه سازمانی و بخش کشاورزی حرکت کنند.

براساس این گزارش،بیان مطالبی درباره آشنایی با ساختارسازمانی وسیاست های حوزه سرمایه انسانی،آشنایی با مقررات استخدامی و تشریح طرح آموزش کارکنان جدید الاستخدام از سوی مدیر امور سرمایه انسانی و روسای ادارات کل امور کارکنان وآموزش و بهبود مدیریت، از برنامه های اولین روز این دوره آموزشی بود.

لازم به ذکر است، مدیر ستادی شعب بانک در استان مازندران نیز، در سخنانی به اهداف و فعالیت های بانک کشاورزی اشاره کرد و برخی از اقدامات این بانک از قبیل اصلاح ساختار شالیکوبی ها،برقی کردن چاههای آب کشاورزی وگسترش طرحهای آبیاری تحت فشار را در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اصلاح الگوی مصرف دانست.

این گزارش می افزاید،چهارمین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدید الاستخدام، تا سی ام ماه جاری ادامه خواهد داشت.

قالب دلخواه شما