برگزاری جلسه هسته مرکزی طرح مشکات با مدیریت های شرق ، غرب و منطقه کرج

برگزاری جلسه هسته مرکزی طرح مشکات با مدیریت های شرق ، غرب و منطقه کرج

گروه تحلیل مدیریت های بانک در مناطق کرج ، شرق و غرب تهران بزرگ برای هماهنگی تحلیل نتایج پایش شعب در مرحله آزمایشی ، جلسه ای مشترک تشکیل دادند .
به گزارش روابط عمومی ، در این جلسه که روز سه شنبه 31 شهریور ماه تشکیل شد ، مدیران استان ، معاونان ، ناظران ویژه ، روسای شعب پایلوت و کارشناسان گروه پایش و هم چنین تیمور غفاری مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی ، بناییان مشاور مدیرعامل ، جلالیان رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیزمنابع و حیدری معاون این اداره کل حضور داشتند و درباره طرح مشکات و شیوه های تحلیل ، بحث و بررسی کردند .
براساس این گزارش ، اهم مطالب جمع بندی شده به شرح ذیل است :
« مشاوران به عنوان یار و یاور شعب با شناسایی فرصتها ، توانایی ها ، تهدیدها و کاستی ها راهکارهای جدیدی را برای ارتقاء و یاری شعب ارائه می کنند . هدف از اجرای طرح مشکات ارائه مشاوره برای حل مسائل محیطی ، ساختاری ، عملکردی و فیزیکی شعب با بهره گیری از توانمندی های بالقوه است . با کمک این طرح ، راهکارهای عملی با قابلیت اجرا از سوی مدیریت استان ارائه و راهکارهای خارج از حیطه وظایف مدیریت استان به هسته مرکزی مشاوران ارجاع می شود تا با اتخاذ تدابیر لازم امکان اجرای آنها فراهم آید .

قالب دلخواه شما