ضرورت شناسایی نیازهای مشتریان با نگاه بانکداری الکترونیک

ضرورت شناسایی نیازهای مشتریان با نگاه بانکداری الکترونیک

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با کارکنان حوزه رایانه ای این بانک، ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان ویژه را از اولویت های مهم بانک کشاوری معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این دیدار که روز دوشنبه 13 مهرماه سال جاری برگزارشد،دکتر طالبی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان این حوزه،عملکرد آنان را در زمینه بانکداری الکترونیک مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، به زودی اهداف تعیین شده در این زمینه تحقق پیدا کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به وضعیت واقدامات انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک در کشور افزود: عملکرد بانک ها درقالب محصولات وخدمات، به جامعه معرفی می شود.لذا در معرض قضاوت جامعه قرار می گیرد .
دکتر طالبی معرفی نرم افزارها وسیستم های موردنیاز مشتریان ویژه را مهمترین مأموریت حوزه رایانه دانست واظهار داشت:تولید این نرم افزارها بانک کشاورزی را در زمینه بانکداری الکترونیک در جامعه متمایز می کند.
مدیر عامل بانک کشاورزی با تأکید بر لزوم برخورد فعال با محیط پیرامونی، به ضرورت شناسایی نیازهای مشتریان عمده و خاص،با نگاه انفورماتیک و بانکداری الکترونیک اشاره کرد و این امر را یک امتیاز رقابتی در عرصه بانکداری دانست.
دکتر طالبی بانکداری الکترونیک را به عنوان بازویی فعال در کاهش حجم کاری شعب بانک ذکر کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب و به موقع به مشتریان از طریق بانکداری الکترونیک،کارکرد منظم سیستم های بانک،ارتباطات مناسب،شبکه منظم بانکی و سرعت بالای انجام کار، علاوه بر تسلط استان ها و شعب بر امور بانکی، نتیجه ای ثمر بخش برای بانک خواهد داشت.
این گزارش می افزاید، در این دیدارکه مسعود آتشی مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیک،محمد جعفرزمانی رئیس اداره کل رایانه و ارتباطات داده ای، معاونان وکارشناسان این اداره کل حضور داشتند، مسائل این اداره مورد بررسی قرار گرفت.






قالب دلخواه شما