مدیرعامل بانک کشاورزی: حفظ دارایی ها و نقد کردن مطالبات،هنر یک بانکدار است

مدیرعامل بانک کشاورزی: حفظ دارایی ها و نقد کردن مطالبات،هنر یک بانکدار است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:در پرداخت تسهیلات باید هدف دار ومعنی دار عمل کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی،دکتر طالبی روز چهار شنبه هشتم مهرماه سال جاری، در دیدار با کارکنان و روسای شعب این بانک در استان بوشهر،ضمن اعلام این مطلب،روند انجام امور در این استان را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد، اهداف پیش بینی شده در خط مشی و چشم انداز بانک تحقق یابد.
مدیرعامل بانک کشاورزی بر ضرورت انجام کار و تفکر متناسب با شرایط موجود تأکید کرد و افزود: استفاده رئیس شعبه از اختیارات خود،باعث ایجاد ارزش برای بانک است و در خط مشی ابلاغی ،این اختیارات متناسب با عملکرد شعب افزایش می یابد.
دکتر طالبی با بیان اهمیت پرداخت تسهیلات و تجهیزمنابع گفت:وصول مطالبات بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تآخیر در نقد کردن مطالبات، به ضرر بانک است.
وی تصریح کرد،مطالبات بانک دارایی های آن محسوب می شود و حفظ دارایی ها و نقد کردن مطالبات،هنر یک بانکدار است.
دکتر طالبی با اشاره به شادبی،نشاط و عزم واراده کارکنان بانک کشاورزی، به ثمر نشستن طرحهایی که با استفاده از تسهیلات این بانک تولید و اشتغال به دنبال داشته اند را برای همکاران بانک لذت بخش دانست.
مدیرعامل بانک کشاورزی با تآکید بر شعبه محوری افزود: ضرورت ایجاد تحول در این بانک،زمینه توجه بر موضوع شعبه محوری را فراهم کرد زیرا شعبه می تواند یک استان را متحول کند.
دکتر طالبی رشد سپرده ها،بهبود سیستم های الکترونیکی،پیشرفت بانکداری الکترونیکی،عملکرد مناسب در اعطای تسهیلات و رفتار مناسب کارکنان با کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی را موفقیتی برای بانک کشاورزی دانست واضافه کرد،ما باید قدردان این پیشرفت ها وموفقیت ها باشیم.
مدیر عامل بانک کشاورزی،از طراحی و راه اندازی سامانه ارتباطات درون سازمانی (پرتال) این بانک به عنوان پل ارتباطی کارکنان با مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره،روسای ادارات خبر داد و آن را مناسب ترین راه برای ارائه انتقادات وپیشنهادات سازنده دانست.

قالب دلخواه شما