حضورپررنگ بانک کشاورزی در نمایشگاه تخصصی نهاده ها ،گلخانه ، آبیاری و ادوات کشاورزی

حضورپررنگ بانک کشاورزی در نمایشگاه تخصصی نهاده ها ،گلخانه ، آبیاری و ادوات کشاورزی

سومین نمایشگاه ملی تخصصی نهاده ها ، گلخانه ، آبیاری و ادوات کشاورزی با حضور دکتر خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی ، معاونین وزارت جهاد کشاورزی ، مدیران سازمانها و موسسات تحقیقاتی، نمایندگان تشکلها و اتحادیه های بخش کشاورزی ، سفیران سفارتخانه های آرژانتین ، سنگال و خبرنگاران و اصحاب رسانه ها در محل معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی واقع در کرج افتتاح شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک درمنطقه کرج در ابتدای مراسم مهندس سید رحیم سجادی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی ضمن ارائه گزارش عملکرد 2 دوره گذشته نمایشگاه از حضور بانک کشاورزی در نمایشگاه کرج قدردانی و همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی توسط بانک در دوره های قبلی نیز تشکر کرد و گفت با توجه به استقبال شرکت کنندگان ، در سال جاری نیز این کارگاهها برگزار شود .
وی افزود : تمامی شرکت کنندگان و تولید کنندگان در این دوره ، گواهی کیفیت وتائیدیه از موسسات تحقیقاتی وزارتخانه دارند .
بر اساس این گزارش در ادامه دکتر خلیلیان به بیان سیاستها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی حول سه محور اقتصادی – فرآیندهای اجرایی و اداری و زیر ساختهای بخش تولید پرداخت و با اشاره به سند چشم‌انداز و برنامه پنجم توسعه بر سودآور شدن تولیدات کشاورزی تاکید کرد .
در ادامه مراسم سفیر کشور سنگال و مهندس سید رحیم سجادی سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از غرفه بانک کشاورزی دیدن کردند.
یادآور می شود ، این نمایشگاه تا روز جمعه اول آبان ماه ، هر روز از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر دایر خواهد بود .

قالب دلخواه شما