مدیرعامل بانک کشاورزی: قدرت تفکر یک سازمان در واحدهای برنامه ریزی است

مدیرعامل بانک کشاورزی: قدرت تفکر یک سازمان در واحدهای برنامه ریزی است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه کارشناسان آمار و برنامه ریزی این بانک گفت: قدرت تفکر یک سازمان در واحدها وافرادی است که برنامه آن سازمان را تنظیم می کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دراین جلسه که روز چهارشنبه 29 مهرماه در محل باشگاه الهیه این بانک برگزارشد،دکتر طالبی ضمن اعلام این مطلب گفت : اگر حرکت های سازمانی مبتنی بر تفکر نباشد، نه تنها مسیر آن سازمان مشخص نیست بلکه اهداف سازمان نیز در اختیار مدیران نخواهد بود.
مدیرعامل بانک کشاورزی بابیان اینکه بدون اندازه گیری و آمار مدیریت معنی ندارد، اظهار داشت : اطلاعات هر چقدر صحیح و به موقع، مرتبط و قابل اعتماد باشد ، بیشتر می تواند در خدمت مدیریت قرار گیرد.
دکتر طالبی با اشاره به اینکه سازمان ها دارای چشم انداز و مأموریت هستند و ارزش های اساسی و راهبردهای خود را تعریف کرده اند،یادآورشد: این اقدام دربانک کشاورزی نیز صورت گرفته و در حال حاضر این بانک دارای بسته ای است که مسیر حرکت آن را مشخص می کند.
مدیرعامل بانک کشاورزی آگاهی از این بسته را برای کارشناسان آمار و برنامه ریزی ضروری دانست و تصریح کرد،برنامه ریزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که نیازمند فرهنگ،سیستم،خبرگی،افرادخبره و استمرار است.
دکتر طالبی مأموریت اصلی کارشناسان آمار و برنامه ریزی را ایجاد فرهنگ برنامه ریزی، توجه وپایبندی به برنامه دانست و خاطرنشان کرد،اگر برنامه ریزی به فرهنگ تبدیل نشود،سایر عوامل از قبیل سیستم،خبرگی و ... کارساز نخواهد بود.
مدیر عامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وجود زیرساخت برای تحقق برنامه های بانک اشاره کرد و نظام مهر گستر را زیرساخت وامکان مهمی دانست که تلاش همه کارکنان را برای آگاهی از توانایی های این سیستم می طلبد.
براساس این گزارش جلسه کارشناسان برنامه ریزی وآمار بانک کشاورزی با حضور دکتر محمد طالبی مدیرعامل،تیمور غفاری مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،محمد حسن فروغی فر مدیر امور مالی،محمدتقی جمشیدی رئیس اداره کل تحقیق و توسعه، محمد حسین حمزه پوری رئیس اداره کل آمار وبرنامه ریزی،معاونان وکارشناسان این اداره کل و همچنین کارشناسان امار وبرنامه ریزی مدیریت های شعب بانک کشاورزی در استانها 29 الی 30 مهرماه در تهران برگزارشد.
این گزارش می افزاید، سخنرانی مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی،رئیس اداره کل تحقیق و توسعه،رئیس اداره کل آمار و برنامه ریزی بانکی،کلاس آموزشی و تشکیل کارگروه های سه گانه با موضوع برنامه ریزی از دیگر برنامه های این همایش بود.



قالب دلخواه شما