برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین با حضور رئیس هیات مدیره بانک

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین با حضور رئیس هیات مدیره بانک

آیین تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین با حضور وهب متقی نیا رئیس هیات مدیره بانک، رحمانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین، عطائی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان، معدنی رییس کمیسیون هماهنگی بانک های استان و جمعی از مدیران سیستم بانکی، دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان تشکل‌های کشاورزی استان و تعدادی از مشتریان بانک کشاورزی برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قزوین، رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به افزایش چشمگیر تسهیلات پرداختی در سال جاری نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: بانک کشاورزی در خدمت تولیدکنندگان بخش کشاورزی است و دوران تصدی مسئولیت، فرصت مغتنمی است که به فعالان این حوزه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: حمایت از کشاورزان و دامداران رسالتی است که برعهده ماست و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم زیرا تامین امنیت، معیشت و رفاه جامعه کشاورزان و روستائیان جزو وظایف ما است. 

متقی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت کردیم و این درحالی است که کل سهم نظام بانکی ۳۰ هزار میلیارد تومان بود که بیش از ۵۰ درصد آن را بانک کشاورزی پرداخت کرد. 

وی افزود: در سال جاری علی‌رغم همه موانع و مشکلات به وظایف و تکالیف خود در بخش‌های مختلفی چون خرید نهاده‌ها عمل کرده ایم؛ امروز نیاز است که به زنجیره‌ها بپردازیم و تشکل‌ها یکی از ظرفیت‌های زنجیره‌ها هستند .

رئیس هیات مدیره بانک در ادامه مراسم ضمن تشکر از کلیه همکاران که در شرایط سخت کرونا همراه با کادر درمان جزو پیش‌قراولان حضور در صحنه بودند، گفت: برای معارفه دو مدیر خوب استان گرد هم آمده ایم و این از ظرفیت‌های خوب استان قز‌وین است که در همین استان، مدیری که تودیع می‌شود در استان دیگری مشغول به فعالیت خواهد شد و مدیری هم که معارفه می‌شود از ظرفیت‌های همین استان است. 

این گزارش می افزاید: موسی رمرودی مدیر پیشین شعب بانک در استان قزوین طی سخنانی از همکاری و تعامل مسئولان استان با بانک کشاورزی قدردانی کرد و افزود: بانک کشاورزی استان روند رو به رشدی در تمامی شاخص‌ها داشته که این مهم نشان‌دهنده تحقق برنامه ها در استان قزوین است. 

در ادامه علی اصغر حیدری مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان قزوین به قابلیت بالای این استان در بخش کشاورزی و سهم بالای آن در تولیدات کشور اشاره و اظهار کرد: استان قزوین دارای تولیدکنندگان بزرگ و پردانشی است که به علم روز کشاورزی مجهز هستند، در صنعت تولید تخم مرغ، مرغ گوشتی، گاوداری شیری و تولید گندم حرف های زیادی برای گفتن دارد، در تولیدات گلخانه‌ای کشاورزی جزو ۵ استان برتر کشور است و تولید برخی فعالان حوزه صنعت گاوداری شیری این استان با رکوردهای جهانی برابری می‌کند. 

  وی افزود: این استان همچنین جزو استان‌های برتر در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ بوده و امیدواریم با اقدامات انجام شده و به کمک همه فعالان این حوزه و متولیان امر، بتوانیم اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای استان را محقق سازیم و در بخش تولید استانی و ملی اثرگذار باشیم. 

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما