چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با حمایت بانک کشاورزی برگزار شد .

چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با حمایت بانک کشاورزی برگزار شد .

چهارمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با رویکرد به کشورهای در حال توسعه، با مشارکت دانشگاه اصفهان ، وزارت علوم ، دانشگاه usm مالزی و با حمایت بانک های کشاورزی و ملی ، سازمان بورس ، موسسه مالی و اعتباری مهر ، گمرک و برخی از بانک های خصوصی و شرکت های مرتبط با تجارت الکترونیک مالزی ، با مشارکت ایران و مالزی در تاریخ 12 و 13 آبان ماه 88 در شهرکوالالامپور برگزار شد .
آشنایی با تحقیقات و دستاوردهای روز دنیا ، بررسی راهکارها، گلوگاههای توسعه تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه و ایران ، بهره مندی از تجارت کشورهای توسعه یافته و راهکارهای پیاده شده در زمینه تجارت الکترونیکی از جمله مالزی و سنگاپور از جمله اهداف این کنفرانس بود.
در این کنفرانس که مهمانان بسیاری از کشورهای ایران و مالزی و اساتیدی از کشورهای آمریکا ، انگلستان ، کانادا ، هند ، فرانسه ، کره جنوبی ، مالزی ، ژاپن و ایران در آن حضور داشتند ، مباحثی چون تجارت، دولت ، بانکداری ، بازار سرمایه ، توریسم، کسب وکار ، امنیت ، سلامت و آموزش بانگاه ویژه به الکترونیک، در قالب چند مقاله و کارگاه آموزشی مطرح شد. همچنین برپایی نمایشگاه جانبی از دیگر برنامه های این کنفرانس بودکه شرکت کنندگان توانمندیها و خدمات خود را به نمایش گذاشتند.
بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه ، سخنرانی مدیر امور رایانه ای و بانکداری الکترونیک، نمایش گزارش آگهی از خدمات بانک ، توزیع چند بروشور به زبان انگلیسی و حضور در نشست های تخصصی و کنفرانس خبری، در این کنفرانس حضوری فعال داشت که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .

قالب دلخواه شما