مدیرعامل بانک کشاورزی: روابط عمومی در نهادینه کردن امور اساسی که نیاز بانک است نقش بسزایی دارد

مدیرعامل بانک کشاورزی: روابط عمومی در نهادینه کردن امور اساسی که نیاز بانک است نقش بسزایی دارد
دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی،در دیدار با کارکنان حوزه روابط عمومی این بانک گفت: ارتقای سطح هوشمندی در روابط عمومی به دلیل حساسیت کار این حوزه ضروری است زیرا روابط عمومی در نهادینه کردن امور اساسی که نیاز بانک است نقش بسزایی دارد و انجام صحیح امور مربوط به آن، در موفقیت بانک بسیار موثر است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، دکتر طالبی در این دیدار که روز یکشنبه هفدهم آبانماه سال جاری در تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان حوزه روابط عمومی، کار روابط عمومی را ارزشمند دانست و گفت : تلاش ها و حرکت های خوبی در این حوزه انجام شده است و نظام مند شدن روز به روز، مهمترین مشخصه آن است .
مدیر عامل بانک کشاورزی با بیان اینکه هدف اصلی تجهیز منابع ،ارتقای هویت بانکی این بانک است تصریح کرد: پرهیز از تجهیز منابع تقلیدی، ارتقای تصویر بیرونی نسبت به رفتارهای موجود ، تدوین برنامه، نظر خواهی از کارکنان و ... در موفقیت و پیشبرد برنامه های بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مسیر، روابط عمومی نقش بسزایی ایفا می کند .
دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود مبدأ بسیاری از خدمات برجسته ای که در نظام بانکی معرفی شده است را بانک کشاورزی دانست و افزود : علاوه بر این خدمات، ایده های دیگری در این بانک وجود دارد که در محیط بانکداری فعلی، قابلیت تبدیل شدن به خدمت و ابزاری برای برقراری ارتباط با مشتریان را دارند . لذا در انجام امور تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی این مهم باید مدنظر قرار گیرد که بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تمام عیار تمام خدمات بانکی را با هوشمندی بالا به مشتریان ارائه می دهد .
دکتر طالبی متذکرشد، کشاورزی نه تنها محدودیتی برای بانک کشاورزی نیست بلکه یک امتیاز و ویژگی فراتر از آن است و توجه به این ویژگی و باور آن به عنوان یک نیاز برای این بانک ضروری است .
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی با اشاره به تصویر بیرونی موجود از بانک و نقش بسزای روابط عمومی در جهت دهی ذهنیت جامعه و نهادینه کردن فرهنگ تجهیز منابع در این زمینه اظهار داشت : روابط عمومی باید مبلغ خدمات به مشتریان و ایجاد تصویری شفاف از درون و برون سازمان باشد .
دکتر طالبی با بیان اینکه امروزه رقابت در تبلیغات است و توجه به کیفیت و کمیت آن در پیشبرد اهداف بانک بسیار موثر است یادآور شد، تبلیغات باید به گونه ای باشد که تصویر کامل تری را در ذهن مشتری ایجاد کند .
مدیر عامل بانک کشاورزی افزود: روابط عمومی باید چشمان تیزبینی برای شناسایی ظرفیت های موجود و تبدیل آن به ابزار تبلیغی داشته باشد زیرا یافتن منبع تبلیغ از حوزه های مختلف بانک، هنر کارکنان روابط عمومی است .
دکتر طالبی نیاز سازی در سازمان را با توجه به تصویر بانک و اینکه در این تصویر چه چیزی باید تبلیغ شود را از دیگر کارکردهای روابط عمومی معرفی کرد و گفت: برقراری ارتباط و آگاهی مخاطبان درون سازمان نسبت به اهداف و رسالت بانک و همچنین هم جهت کردن آنان با مسیر فعلی بانک و اینکه چه مسئولیتی به عهده شان است یکی از مهمترین ماموریت های روابط عمومی است .
وی با توجه به روند رو به رشد،ترقی و تعالی که بر روابط عمومی بانک کشاورزی حاکم است ابراز امیدواری کرد با هوشمندی،تلاش و جدیت و همچنین استفاده بهینه از توان و ظرفیت های کارکنان این حوزه، این ماموریت ها به نحو مناسبی انجام شود.
قالب دلخواه شما